‍ ‍ به گزارش کلهرنیوز از مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ، ۱۰ مرکز برتر علمی_کاربردی هلال احمر در سراسر کشور به صورت منطقه ای فعالیت می کنند که با توجه به فعالیت موفق این مجموعه ، مرکز علمی_کاربردی هلال احمر کرمانشاه به عنوان مرکز منطقه ای غرب کشور انتخاب شده است و در آینده نزدیک نیز به عنوان سایت آموزش های عمومی همگانی فعالیت خواهد نمود .

به گزارش این منبع خبری : مرکز علمی کاربردی هلال احمر کرمانشاه در سال ۱۳۸۹ تحت نظارت دانشگاه جامع علمی_‌کاربردی فعالیت خود را در محلی با عرصه ۱۸۰۰۰ متر مربع آغاز و در مقاطع کاردانی و کارشناسی حرفه ای ، دارای فضاهای مناسب آموزشی (کتابخانه ، کارگاه آموزشی پراتیک ، سایت کامپیوتری و کلاس های آموزشی مجهز ) ، با هدف ارتقاء دانش و ایجاد مهارت های لازم در رشته های مختلف تحصیلی فعالیت میکند .

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در پایان ضمن دعوت از عموم مردم جهت ثبت نام در مرکز علمی_کاربردی هلال احمر کرمانشاه زمان ثبت نام کاردانی را ۹۸/۵/۲۷ و ثبت نام کارشناسی را ۹۸/۶/۲ از طریق سایت سنجش www.sanjesh.org عنوان کرد .

هم استانی های عزیز جهت اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس : کرمانشاه ، کمربندی غربی ، جنب قرارگاه رمضان ، درب ورودی بلوار ظفر مراجعه و یا با شماره تلفن های ۳۸۳۸۴۱۴۶_۰۸۳ ، ۳۸۳۸۴۱۴۸_۰۸۳ ، ۳۸۳۸۳۷۵۷_۰۸۳ تماس حاصل فرمایند .

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :