به گزارش کلهرنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان ، صبح امروز نشست خبری دکتر رادملکشاهی رییس دانشگاه علمی‌کاربردی استان کرمانشاه با اصحاب رسانه با موضوع پذیرش دانشجوی مهر ۹۸ و تشریح برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

در این نشست خبری ضمن اشاره به آغاز پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۲۷ مرداد و دوره‌های کارشناسی از دوم شهریور ماه، فعالیت‌های صورت گرفته و برنامه‌های پیش‌رو در این دانشگاه تشریح گردید.

دکتر رادملکشاهی در این نشست خبری ضمن تبریک میلاد امام هادی(ع)  و سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ایران اسلامی، گفت: جشنواره توسعه گفتمان مهارت آموزی در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از نیمه مردادماه آغاز گردیده و از تمام خبرنگاران برای شرکت در این جشنواره تا فرصت باقیمانده(۳۱ مرداد) دعوت می‌شود.

رییس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه در ادامه ضمن معرفی کلینیک اشتغال و کارآفرینی دایر در واحد استانی این دانشگاه افزود: این کلینیک بصورت روزانه با بهره‌گیری از اساتید مجرب دانشگاهی، حاضر به ارائه مشاوره شغلی رایگان به دانشجویان و عموم جویندگان کار و کارآفرینی در جامعه است.

دکتر مزدک رادملکشاهی تصریح کرد: راه‌اندازی مراکز رشد و نوآوری در مراکز علمی کاربردی در دستورکار دانشگاه جامع علمی کاربردی قرار دارد و ما از مراکز پیشرو در این امر حمایت می‌کنیم.

رییس واحد استان کرمانشاه ضمن توضیح در خصوص طرح ملی سطح بندی مراکز آموزش علمی‌کاربردی گفت: این طرح به مدت ۲ سال به طول انجامید و طی آن مراکز علمی کاربردی در چهار سطح دسته بندی شدند و در این بین مرکز علمی‌کاربردی جهادانشگاهی کرمانشاه توانست جزء ۱۰ مرکز برتر علمی کاربردی کشور قرار بگیرد.

دکتر رادملکشاهی در این نشست خبری اشاره‌ای کامل به برگزاری استارت‌آپ نخود در دانشگاه علمی‌کاربردی کرمانشاه داشت و اظهار کرد: با توجه به بالا بودن میزان سطح زیر کشت نخود در مزارع کشاورزی استان و با هدف جلوگیری از خام فروشی و رسیدن به صاردات این محصول، دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه اقدام به برگزاری رویداد استارت آپی نخود می‌نماید.

وی افزود: این رویداد با نام کاشت، فرآوری و بازاریابی محصول کشاورزی نخود و در جهت معرفی صاحبان ایده به سرمایه‌گذاران برگزار می‌شود که جزئیات آن بزودی اعلام خواهد شد.

در ادامه دکتر رادملکشاهی به برگزاری پنجمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی این دانشگاه در آبان‌ماه اشاره کرد و افزود: مناظرات دانشجویی با موضوع مهارت، کارآفرینی و رونق تولید از دیگر برنامه‌های حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی است که آذر ماه امسال اجرایی می‌گردد.

دکتر رادملکشاهی ضمن اشاره به پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی در شهرکرد گفت: در مجموع ۱۹ مدال طلا، نقره و برنز توسط دانشجویان کرمانشاهی در این المپیاد کسب شد و در رشته‌های ورزشی تنیس روی میز دختران، کشتی آزاد پسران و دومیدانی پسران، مقام سوم بدست آمد.

همچنین در این نشست خبری سایر برنامه‌های فرهنگی، پژوهشی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در سال جاری تشریح شد.

در پایان این نشست ضمن اهدای لوح سپاس از خبرنگاران حاضر تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :