به گزارش کلهرنیوز ، سجاد اعظم امروز در نشست خبری پیرامون برنامه‎‌های این باشگاه اظهار داشت: فصل گذشته برای نخستین بار در لیگ برتر کشور حاضر شدیم که خوشبختانه موفق شدیم در اولین حضور خود نایب قهرمان لیگ برتر کشور شویم و مجوز ورود به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را کسب کنیم.

وی افزود: حضور در رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا منوط به پرداخت ۳۰۰۰ دلار حق ورودی این مسابقات بود که در ابتدا برای پرداخت کردن این مبلغ دچار مشکل شدیم اما با همکاری‌های انجام شده این مشکل رفع شد تا در آبان ماه در کشور کره‌ی جنوبی به مصاف حریفان متمول حاشیه خلیج فارس و دیگر کشورهای قاره‌ کهن برویم.

اعظم با هشدار به فدراسیون هندبال مبنی بر اینکه اگر اجازه میزبانی به این تیم در اسلام‌آباد‌غرب داده‌ نشود تیم را منحل می‌کند گفت: تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب تنها با تماشاگرانش معنی دارد و اگر از حضور تماشاگران خود محروم شویم دیگر شور و شوقی برای تیمداری نخواهیم داشت.

وی افزود: درخواست دارم مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان کمی و کاستی‌هایی که مد نظر فدراسیون هندبال است را برطرف کند تا با حضور تماشاگران خود در این فصل هم به مصاف رقبای خود برویم.

اعظم خاطرنشان کرد: اسلام آباد یک شهر محروم است و در زمان هشت سال دفاع مقدس مردم این شهرستان با ایثار و فداکاری از این مرز و بوم دفاع کردند و حالا این مردم درخواست دارند که تیم شهر خود را در شهر خودشان تشویق و حمایت کنند./تسنیم

کلیدواژه ها : ,,

این خبر را به اشتراک بگذارید :