به گزارش کلهرنیوز  ، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد اظهار داشت: همانطور که امام خمینی(ره) خدمتگزاری به مردم را بالاتر خدمت می دانست ما نیز باید به امام اقتدا کنیم و روح خدمتگزاری و خدمت به مردم را نصب العین خود قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهور و هیئت دولت فرمود خدمتگزاری یک فرصت است و از این فرصت باید نهایت استفاده را ببرید چرا که این مقام ها ماندگار نیستند.

آیت الله علما گفت: اقتصاد در هر زمان و مکانی حرف اول را می‌زند و داشتن عقل اقتصادی، کشور داری و مملکت داری از هر چیزی مهمتر است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طی این ۴۰ سال انقلاب از طرف دشمنان اسلام مزاحمت های فراوانی برای کشور ما به وجود آمده است اما با این وجود توانستیم امروز به عنوان قدرت بزرگ در دنیا مطرح باشیم.

وی خاطرنشان کرد: رسیدن به این پیشرفت‌ها به دلیل برکت ولایت فقیه، رهبری و اشرافی است که در اداره کشور وجود دارد.

آیت الله علما با توجه به تاکیدات امام(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص حرکت انقلابی گفت: با توجه به این تاکیدات باید انقلابی عمل کنیم تا همواره به سمت پیشرفت‌ها و توسعه سوق داده شویم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: ما باید تلاش کنیم تا کشور را از وابستگی بیرون بیاوریم و هر چی که ما را وابسته می‌کند برای آنها تدبیر داشته باشیم که از جمله یکی از آنها بستگی به نفت است که امام(ره) همواره می فرمود از این وابستگی نفت باید خارج شویم.

وی ادامه داد: اقتصاد و تولید دو رکن مهم در کشور هستند و می‌توان از آنها به عنوان راه حل برون رفت از مشکلات نام برد لذا واجب است این مسیر حرکت کنیم.

امام جمعه کرمانشاه افزود: اگر امروز می بینیم دشمن به وسیله تحریم ها قصد فشار اقتصادی را دارند به خاطر این است که نمی توانند ببینند کشور ما پیشرفت می‌کند و به اهدافش می‌رسد.

وی در ادامه بیان داشت: اگر نام شهید رجایی و باهنر تا امروز زنده مانده است و هفته دولت به نام این دو بزرگوار تاسیس شد به خاطر سلامت مدیریتی آنها بود.

آیت الله علما با بیان اینکه سلامت مدیریتی نظام و حکومت را محکم و استوار نگه می‌دارد، گفت: باید به زیر مجموعه خود تزریق کنیم که سلامت مدیریتی در اجرای برنامه ها داشته باشند و با برنامه‌ریزی و خروج از بروکراسی اداری به رونق تولید کمک کنند.

منبع:مرصاد

این خبر را به اشتراک بگذارید :