به گزارش کلهرنیوز ، سال‌های گذشته هفته دولت کرمانشاه هم بروبیایی داشت و شاهد حضور مسئولان ملی برای افتتاح پروژه‌های بزرگ بود و این رفت و آمدها آنقدر زیاد بود که خبرنگاران برای پوشش رسانه‌ای آن گاها به مشکل برمی‌خوردند.

اما در سالهای اخیر کرمانشاه شاهد افتتاح هیچ پروژه شاخصی در این هفته نبوده و امسال از همه سالها شاید سوت و کورتر بود و سطح این پروژه ها به حدی پایین بود که هیچ مسئول ملی را برای افتتاح آنها دعوت نکردند و مدیران استانی با دورهمی خودشان این پروژه‌های را افتتاح می‌کنند.

آنهایی که همین افتتاح پروژه روکش آسفالت یک روستا را در لیست عملکرد خودشان قرار می‌دهند و حتی گاها پروژه‌های دم دستی را به جای پروژه های شاخص معرفی کرده و به صورت انبوه به صورت رپرتاژ آگهی در سطح نشریات منتشر می‌کنند.

یکی از نمونه‌های این مورد را در روستای دستجرد سفلی شهرستان صحنه دیدیم که در دومین روز از هفته دولت پروژه زیرسازی و آسفالت معابر آن با حضور آقای فرماندار افتتاح شد!

ا

سطح پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در کرمانشاه به حدی تنزل پیدا کرده که زیرسازی آسفالت یک خیابان داخل روستا هم پروژه قابل اعتنا تلقی می‌شود و مدیران استانی و شهرستانی با کلی هزینه و سر صدا برای افتتاح این پروژه حضور پیدا می‌کنند.

شاید باورش سخت باشد اما امسال مسئولان استان دستشان از پروژه‌های در حد متوسط هم خالی بود، آنقدر که حتی به افتتاح موزایک فرش یک پارک و چراغ‌های رفیوژ میانی معابر شهر هم راضی بودند.

مثل اینجا و در سرپل ذهاب که موزاییک‌فرش‌ها و چراغ‌های رفیوژ معابر بسنده کردند و این همه مسئول را به زحمت انداختند!

اا

سفره خالی دولت در کرمانشاه اما مردم را از تدبیر مسئولان ناامید کرد و این استان امسال از افتتاح حتی یک پروژه‌ بزرگ هم محروم ماند.

فقط اینجا یک سوال مطرح می‌شود که آیا با وضعیت افتتاح این پروژه‌ها در هفته دولت، مسئولان استان می‌توان ادعا کنند که در استان کرمانشاه کار جهادی انجام شده است؟!

مردم کرمانشاه که در این هفته به ایجاد اشتغال و افتتاح واحدهای تولیدی بزرگ چشم دوخته بودند تا وعده‌های ایجاد اشتغال مسئولان واقعیت پیدا کند، اما با افتتاح این پروژه‌ها و افتخار مسئولان به آنها معلوم شد این وعده‌ها هم سرابی بیش نیست.

منبع: مرصاد

 

کلیدواژه ها : ,,

این خبر را به اشتراک بگذارید :