به گزارش کلهرنیوز به نقل از اداره کل منابع طبیعی استان کرمانشاه، انشاالله کولانی با  تبریک هفته دولت اظهار داشت: تاثیر خدمات منابع طبیعی در زمینه های مختلف اعم از آبخیزداری، جنگل‌کاری و جنگلداری، بهره برداری و اقدامات حفاظتی بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: در سال ۹۷ از اعتبارات صندوق توسعه ملی ۲۰ میلیارد تومان به منابع طبیعی استان اختصاص یافت که در کمترین زمان اقدام به عملیات مکانیکی و بیولوژیکی در ۱۴ حوزه آبخیز شهرستان ها در سطحی معادل ۱۳۴ هزار هکتار کردیم که تاثیرات آنها در سیل های اخیر به خوبی بر همگان مشهود بود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه اضافه کرد: این اقدامات مثبت زمینه ای شد برای افزایش اعتبار در سال ۹۸ که مبلغ ۳۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی  و در قالب طرح بوم سازگان زاگرس به استان اختصاص یافت.

این مسئول عنوان کرد: بلافاصله پس از نشست های کارشناسی اجرای عملیات های آبخیزداری، جنگل کاری، مرتع، بهره برداری، کاداستر اراضی  ملی، گارگاه های آموزشی  و تسهیلگری  و… برای ۱۴ شهرستان شد.

کولانی تصریح کرد: با این اعتبارات ۲۰ پروژه تعریف و اجرا شد که همزمان با هفته دولت ۱۲ پروژه افتتاح وهشت مورد کلنگ زنی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :