به گزارش کلهرنیوز به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه، صبح امروز همزمان با آخرین روز هفته دفاع مقدس طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان، مدرسان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان، از مدرسان ایثارگر مراکز دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه تجلیل شد.

معاون اجرایی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان کرمانشاه در این مراسم ضمن خیرمقدم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، وجود مدرسان جانباز و ایثارگر در دانشگاه را مایه مباهات و افتخار دانشگاهیان دانست و افزود: تلاش این مدرسان در عرصه آموزش و پژوهش همانند مجاهدت‌های آنان در دوران دفاع مقدس ارزشمند و ستودنی است.

داریوش غفاری گفت: مدرسان ایثارگر می‌توانند برای همه اقشار دانشگاه الگوی ایثارگری و از خود گذشتگی باشند و وظیفه ما شناسایی، معرفی و الهام گرفتن از این عزیزان است.

دکتر غفاری خاطرنشان کرد: امنیتی که امروزه در جامعه ما وجود دارد و مردم کشورهای همسایه از آن بی‌بهره هستند حاصل مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

در این مراسم آقایان حمیدرضا مجردی از مسئولین سازمان جهادانشگاهی کرمانشاه و بهمن حشمتی از مدرسان جانباز دانشگاه علمی کاربردی استان، به بیان خاطرات و مسائل پیرامون دوران دفاع مقدس پرداختند.

این مراسم در محل سالن علامه طباطبائی مرکز جهاددانشگاهی برگزار شد، محیط این سالن با نمادهای دوران دفاع مقدس تزیین و تمثال شهدای دانشجو، فرماندهان شهید هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم زینت بخش مراسم بود.

همچنین در این مراسم از هفت مدرس جانباز دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه تجلیل شد و به پنج نفر از حضار به قید قرعه سفر زیارتی شهر مقدس قم اهدا گردید.

آقایان یوسف شاه‌حسینی، سیاوش اسماعیلی، بهمن حشمتی، ابراهیم ابراهیمی، مهدی ربانی‌نژاد، رضا امانی و یحیی مصطفائی، هفت مدرس ایثارگر (جانباز) دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه بودند که دراین مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :