به گزارش کلهرنیوز ، مهرداد سالاری  با اشاره به اینکه سه پد بالگرد در خسروی آماده شده است اظهار داشت: برای نخستین بار دو بالگرد آماده در خسروی و یک مورد در قصرشیرین مستقر شده که دو دستگاه متعلق به هلال‌احمر و به منظور امداد جاده‌ای در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۱۰۰۰ تخت در استان آماده اقامت زائران است عنوان کرد: ۱۰ هزار چادر و اردوگاه‌هایی در قصرشیرین و خسروی برای اقامت آماده شده است و در میدان آزادگان کرمانشاه نیز اردوگاهی در نظر گرفته شده که با آغاز راهپیمایی اربعین آماده خدمات‌رسانی هستند.

سالاری با بیان اینکه مدارس، حسینیه‌ها و مساجد در طول مسیر آماده هستند گفت: ۳۰۰چشمه سرویس بهداشتی در خسروی و ۴۰۰ چشمه نیز در قصرشیرین و مواردی نیز به صورت سیار در طول مسیر تعبیه شده است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه پنج پارکینگ اصلی در خسروی ظرفیت ۶۰۰۰ خودرو را دارد افزود: در این پارکینگ‌ها قبض صادر می‌شود و از نظر امنیتی کنترل می‌شود.

سالاری با بیان اینکه ۲۱ پایگاه امداد و نجات در طول مسیر آماده و پنج پایگاه موقت نیز افزوده شده است بیان کرد: پوشش مسیر قصرشیرین تا خسروی متناسب با فضای اربعین در حال آماده‌سازی است.

وی با اشاره به اینکه شرایط جوی و پیش‌بینی هواشناسی دریافت شده و مورد خاصی از بارندگی گزارش نشده است گفت: در این ایام تنها چند روز وزش باد پیش‌بینی شده که تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شده است.

سالاری با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۳ تهران با ۵۰۰۰ نفر نیروی خدماتی در منطقه مستقر شده است و پاکسازی شهر را انجام می‌دهند عنوان کرد: سیستم صوتی از ورودی خسروی تا خروجی مرز جهت اطلاع‌رسانی به مردم و پخش رادیو اربعین راه‌اندازی شده است./تسنیم

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :