به گزارش کلهرنیوز ، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه به دیدار فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبریاظهار داشت: به فرموده رهبری سپاه نهادی رشد‌ یافته است و در طول ۴۰ سال به این جایگاه رسیده است.

وی با بیان اینکه سپاه در بحبوحه حوادث و در جریان انقلاب ولادت یافت عنوان کرد: سپاه با مردم عجین است و در دفاع مقدس چنانچه سپاه نبود با ارتش از هم پاشیده آن زمان نمی‌شد به موفقیت دست یافت و سپاه در این مدت خود را در جبهه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حفظ کرده است.

علما با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر شکست بی‌تردید سیاست فشار حداکثری آمریکا بر ایران گفت: گفتند بدترین تحریم‌ها را اعمال می‌کنیم و هرچند اجرا کردند و به مردم سخت گذشت اما شکست خوردند و سیاست این رئیس‌جمهور دیوانه بی‌نتیجه ماند.

وی افزود: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و مسئولان باید با جدیت و قاطعیت برای رسیدن به نتیجه مطلوب به کاهش تعهدات هسته‌ای ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: چنانچه آمریکا و اروپا به تعهدات خود عمل نکنند ما به برنامه خود برای کاهش تعهدات هسته‌ای عمل می‌کنیم.

علما با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به بهبود وضعیت معیشتی مردم عنوان کرد: بنابر تأکید مقام معظم رهبری وضعیت معیشتی مردم به‌ویژه محرومان باید مطلوب باشد و معیشت تنها به خوراک نیست بلکه باید شأن آن‌ها حفظ شود.

وی با بیان اینکه نگاه ما تنها به داخل باشد و همه باید این موضوع را تدبیر کنیم گفت: همه باید در این زمینه مجاهدانه عمل کنیم که اقدامات ما در معیشت مردم تأثیرگذار باشد و سفره مردم باید از ضعف خارج باید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به سوءاستفاده برخی از سرمایه‌های کشور عنوان کرد: این کشور روی زر نشسته است و همه باید از آن استفاده کنند وباید از قوه قضاییه تشکر کرد که امید تازه‌ای به مردم داده و با مفسدان اقتصادی به شدت برخورد می‌کند.

تسنیم

این خبر را به اشتراک بگذارید :