به گزارش کلهرنیوز ، هوشنگ بازوند امروز یکشنبه در نشست شورای مسکن استان اظهار داشت: مرز خسروی از فردا دوشنبه به روی زوار باز است و زائران می توانند برای تردد از این مرز عبور کنند.

وی افزود: زائران اربعین می توانند از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ از این مرز عبور کنند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش نسبت به تعطیلی روند ساخت و ساز مسکن مهر مرادآباد کرمانشاه ابراز نارضایتی کرد واظهار داشت: اگر نیروی انتظامی مسئولیت ساخت این پروژه را قبول کرده است باید این واحدها هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

وی افزود: اینکه این پروژه از سال ۹۲ تا کنون بلاتکلیف است به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید برای تکمیل آن هر چه سریعتر اقدام شود.

این مدیر ارشد استان بیان داشت: امسال که به سال رونق تولید نامگذاری شده است باید در همه حوزه ها به دنبال رونق باشیم بدون شک رونق مسکن نیز یکی از آن حوزه ها است.

بازوند گفت: با رونق این بخش می توانیم حوزه های دیگر را فعال کنیم و اشتغال زایی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید همه دستگاه‌ها به رونق بخش مسکن کمک کنند، افزود: ایجاد رونق در این بخش مستلزم همدلی و همکاری همه دستگاهها است.

ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن امید در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه ادامه داد: جهت مشارکت در ساخت و احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن امید با یک سرمایه گذار کرمانشاهی قرارداد منعقد کردیم و فقط منتظر واگذاری زمین از طرف راه و شهرسازی هستیم که باید تلاش شود تا زمین مناسب در اختیار این سرمایه گذار قرار دهد.

وی ادامه داد: همچنین راه و شهرسازی برای اجرای پروژه مسکن امید اگر زمین کافی در اختیار ندارد می تواند سازمان ملی زمین و مسکن را مجاب به خرید زمین جهت احداث این مسکن مهر کند.

بازوند خاطر نشان کرد: راه و شهرسازی یک زمین خوب در اختیار دارد که می تواند جهت انجام کار اقتصادی بزرگ از آن استفاده کند اما متاسفانه هنوز بلاتکلیف مانده است.

 

/مرصاد

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :