به گزارش کلهرنیوز ، سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد، در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای استان کرمانشاه(منتهی به مرز خسروی) اظهار داشت: هم اکنون با توجه به اینکه ترددها در حال افزایش است، حجم ترافیک نیز روندی افزایشی دارد.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه افزود: علی رغم افزایش حجم ترافیک، مشکلی در جریان تردد ها نداریم و همه مسیرها باز است.

 حیدری پرحجم ترین محور از نظر بارترافیکی را مربوط به محور کرمانشاه- اسلام آباد غرب دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه محور حمیل به سرآبله یک راه دو طرفه غیرمجزا داریم و این محور بسیار پرپیچ و خم بوده و پرتگاه هایی نیز در مسیر وجود دارد، رانندگان باید با احتیاط بیشتری از این مسیر تردد کنند.

وی  با تاکید بر اینکه رانندگان در این مسیر از سبقت و سرعت غیرمجاز پرهیز کنند، افزود: با توجه به اینکه احتمال ریزش سنگ نیز در این مسیر وجود دارد، رانندگان در مناطقی که ترانشه وجود داشته و احتمال ریزش وجود دارد، حتی اگر خودروی آنها خراب شد، توقف نکنند.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه چند تونل در این مسیر وجود دارد، گفت: رانندگان در این مسیرها حتما از سالم بودن چراغ های خودرو اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به تردد در این مسیر کنند. حتی در روز نیز باید چراغ های خودرو سالم باشد.

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :