به گزارش کلهرنیوز  ، محمد ابراهیم الهی تبار امروز سه شنبه در همایش شوراها و دهیاران روستاهای استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت:  روستا ها نماد تلاش و سخت کوشی و منشا تولید و پایداری جامعه هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه همچنین به بازگشایی مرز خسروی اشاره کرد وخاطرنشان کرد: صبح امروز با خیل عظیم و حجم بالای زائران در این مرز مواجه بودیم اما هم اکنون به سمت روان شدن کار سوق پیدا کرده است.

الهی تبار خاطر نشان کرد: با مداخلات اجتماعی انجام شده در حوزه مسائل اجتماعی توانستیم نرخ طلاق را در استان ۸.۵ درصد کاهش دهیم.

وی در ادامه از متوقف شدن روند خودکشی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: همچنین با افزایش تاب آوری مردم توانستیم نزاع های فردی و جمعی را کاهش دهیم.

این مسئول اذعان داشت: تلاش استاندار و مسئولین در راستای کلان شهر شدن کرمانشاه، پرداخت حق مناطق جنگی و بازگشایی مرز خسروی بر کسی پوشیده نیست.

وی به جنگ اقتصادی حاکم بر جو کشور اشاره کرد و گفت: اگر چه در در این جنگ اقتصادی مردم متحمل خساراتی خواهند شد و ممکن است با کمبودهایی مواجه شوند اما آنچنان که از سنگلاخ های سخت در جنگ تحمیلی گذشتیم امروز نیز با همدلی و همراهی مردم و همچنین بصیرت و آگاهی مسئولان پیروز خواهیم شد.

الهی تبار در ادامه به انتخابات اسفند ماه امسال اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات نماد حضور و مقاومت مردم ایران و امری است که می تواند ایستادگی ملت را تثبیت کند.

وی اظهار داشت: همانگونه که معاندان تاکنون هرگونه خط و نشانی برای ملت و کشور ایران کشیده اند به بن بست خورده است امسال نیز در دوم اسفند به همه آنها نشان خواهیم داد که باز هم در محاسبات خود اشتباه کرده اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: باید از همه ظرفیت ها در راستای اجرای انتخابات سالم و رقابتی استفاده کنیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود باید انتخابات مجلس صحنه تبدیل شعارها به شعور باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مناطق روستایی و عشایر با شناخت خوب از کاندیداها بتوانند انتخابات خوبی داشته باشند./مرصاد

این خبر را به اشتراک بگذارید :