به گزارش کلهرنیوز ، سعادتی که نصیب مردم اسلام آبادغرب شده اینست که بر سر راه دو مرز مهران و خسروی قرار گرفته  و زوار اربعین در شهرستان اسلام آبادغرب مورد استقبال گرم  مردم و مسئولین شهرستان قرار می گیرند و فعلا روزانه ۷هزار پرس غذای گرم در  شهر حمیل بین زوار توزیع می شود.

 کامران جلوند شهردار حمیل در این رابطه  گفت: شهر حمیل با تمام توان و امکانات لازم  همه ظرفیت ها را بسیج کرده‌ایم تا میزبان خوبی برای زوار اربعین حسینی باشیم

وی افزود: در شهر حمیل ۴ موکب بر قرار است که فعلا فعالیت دو موکب آغاز شده که در سه وعده صبحانه، نهار و شام بیش از ۷ هزار پرس غذای گرم پخت و بین زوار توزیع می شود.

گفتنی ست؛ دکتر محمدرضا نادری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و جمال الدین برجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بعنوان بازرسان ستاد اربعین شهرستان و استان کرمانشاه از موکب ها و مراکز خدماتی، بهداشتی و کمیته های مختلف ستاد اربعین در شهرستان سرکشی نموده و ضمن بررسی مشکلات موجود نکاتی را به مسئولین امر یادآوری نمودند.

با وجود خدمات گسترده نیروهای مردمی و خدماتی ستاد اربعین، مردم شریف وشرافتمند شهر حمیل شب گذشته درب خانه های خود را به روی زوار اربعین گشوده بودند تا زوار از آب و سرویس های بهداشتی منازل شان استفاده نمایند.

حضور پر رنگ نیروهای پلیس راهور، انتظامی،بسیج، هلال احمر و فوریت های پزشکی در جاده ها و مراکز خدماتی شهر حمیل و اسلام آبادغرب از نکات امنیت آفرین و آرامش بخش مسیر اربعین در شهرستان است.

/اسلام آبادخبر

 

برچسب‌ها:

این خبر را به اشتراک بگذارید :