به گزارش کلهرنیوز ،  سرهنگ حشمت الله ملکی امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از وضعیت خدمات رسانی راه آهن کرمانشاه به زوار اربعین در گفتگو با  خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد  اظهار داشت: ما ۴ محور ریلی برای زوار اباعبدالله الحسین(ع) در نظر گرفتیم که ازآن جمله  می توان به محورهای زاهدان به جنوب، همدان – کرمانشاه و اهواز اشاره کرد  که در این چهار محور خدمات شایسته ای به زوار ارائه داده می شود.

فرمانده پلیس راه آهن کشور از افزایش ۵۰ درصدی تعداد مسافرین اربعین طی امسال خبر داد و افزود: امسال راه آهن حدود ۴۶۰ هزار صندلی را برای حابجا کردن زوار آماده کرده بود که از این تعداد ۱۳۰ هزار نفر از راه آهن کرمانشاه که دو مرز مهران و خسروی را پوشش می دهد، پیش بینی شده است.

سرهنگ ملکی گفت: با توجه به خدمات شبانه روزی پلیس راه آهن سراسر کشور و مسیرهای منتهی به کرمانشاه، خوشبختانه این تعداد زواری که با قطار تردد کردند تردد آنها به خوبی انجام شده و تردد زوار از طریق خط ریلی با امنیت کامل و آسایش  صورت گرفته است.

وی ادامه داد: به حمدالله تا کنون این تعداد و شاید بیشتر هم از کرمانشاه تردد داشتند و به این منظور راه آهن یک قطار فوق العاده در نظر گرفته است و  در برگشت هم این آمادگی وجود دارد.

این مسئول افزود: برای آن دسته از هموطنانی که از مرزهای دیگر به زیارت رفتند و قصد برگشت از استان کرمانشاه را دارند زمینه تهیه بلیط آنها در کرمانشاه فراهم است.

فرمانده پلیس راه آهن کشور بیان داشت: در حال حاضر در حال بررسی وضعیت بازگشت زواری هستیم که با قطار قصد ادامه سفر را دارند.

وی  خاطر نشان کرد: پلیس راه آهن آمادگی لازم را جهت بازگشت زوار دارد و مسافرینی که قصد برگشت از استان کرمانشاه را دارند، آسوده خاطر باشند که این خدمات همچنان ارائه می شود.  همچنین مقداری  با صبر و حوصله برابر زمان بندی با قطارها  منتظر بمانند که بتوانند از این بستر استفاده کنند.

سرهنگ ملکی خدمات ارائه شده در حوزه راه آهن کرمانشاه را بسیار موفقیت آمیز عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا از همه همکارانی که توانستند این خدمات برجسته را ارائه دهند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی ادامه داد: طی این دو روزی که در کرمانشاه هستم رضایت کامل داریم و ان شاالله با همکاری همه دستگاههای ذیربط در حوزه برقراری امنیت با راه آهن وصعیت برگشت هم به خوبی پوشش داده شود.

این مسئول  در پایان از استاندار، معاون سیاسی امنیتی، فرماندار، هلال احمر، آتش نشانی، دستگاههای  اطلاعاتی، سپاه، ارتش، مرزبانی، نیروی انتظامی استان و همه کسانی که در برقراری این امنیت بویژه دوستان در راه آهن که خدمات گمنامی انجام می دهند تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :