به گزارش کلهرنیوز ، محسن رخصی ، با بیان اینکه کرمانشاه از بیکاری رنج می‌برد و عنوان بیکارترین استان را دارد اظهار داشت: در سال گذشته با تلاش مجموعه همکاران استان، بیش از ۵ هزار با ۳۰ طرح اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان در استان کرمانشاه انجام شده است.

رخصی با اشاره به اینکه امسال بنام سال رونق تولید اعتبار استان کرمانشاه در بحث اشتغال دو برابر شده است خاطرنشان کرد: ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال برای ۷ هزار خانوار شغل مددجویان تحت پوشش برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه ۳ هزار و ۸۰۰ مورد کمک هزینه ازدواج به پسران و دختران تحت حمایت تقدیم شده است عنوان کرد: در بخش مستمری ماهیانه به‌طور متوسط ۱۹ میلیارد تومان به حساب مددجویان واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه زکات از ۱۵ میلیارد تومان سال گذشته به ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تاکنون رسیده است اظهار داشت: ۷۸ هزار خانواده با جمعیت ۱۸۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

رخصی با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۳۷۰ دانش آموز در مقاطع تحصیلی تحت حمایت کمیته امداد است تصریح کرد: ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی قبل از آغاز سال تحصیلی برای خرید پوشاک و لوازم التحریر به حساب سرپرست خانواده واریز شده است.

رخصی به کمک‎های جشن عاطفه اشاره کرد و گفت: ۵ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌های امسال توسط خیران استان جمع‌آوری شد که به حساب سرپرست خانواده‌ها برای تامین نوشت‌افزار و کیف و کفش مورد دانش‌آموزان واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۱۸۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند بیان کرد: با خدمات کمیته امداد اکثر فرزندان خانواده‌های تحت کمیته امداد به مقاطع بالای علمی رسیده و در سمت‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند./تسنیم

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :