به گزارش کلهرنیوز به نقل از روابط عمومی هلال احمر ،  استاندار کرمانشاه، از خدمات جمعیت هلال احمر به زائران در ایام اربعین حسینی، تقدیر کرد. مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در گفتگو با روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گفت : خوشبختانه هلال احمر یکی از دستگاه هایی است که در رابطه با ارائه خدمات به زائران نقش بسیار خوبی داشت .

بنابر این گزارش ، استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر اقدامات بسیار ارزشمندی در ایام اربعین داشته است ، از تلاش‌های مدیرعامل ، کارکنان و امدادگران هلال احمر در ارائه خدمات امدادی و اسکان اضطراری زائران حسینی، تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود : هلال احمر استان در برپایی اردوگاه اسکان موقت به چندین هزار زائر در مرز خسروی و قصرشیرین بسیار موفق عمل کرد و یکی از دستگاه هایی بود که بهترین خدمات را به زائرین محترم ارائه کرد .

گفتنی است جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ایام اربعین حسینی به بیش از ۹۲۰۰۰ زائر خدمات رسانی کرده است . اسکان اضطراری ، امداد و نجات در حوادث رانندگی ، انجام تست قند خون و فشار خون ، پست راهنمای زائرین ، توزیع بسته های فرهنگی و توزیع ماسک از جمله خدمات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در اربعین ۹۸ بوده است .

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :