به گزارش کلهرنیوز ، صبح امروز فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان اسلام آباد غرب با رییس کل دادگستری استان کرمانشاه دیدار نمودند.

رییس کل دادگستری استان با دعوت از فرماندار و اعضای شورای تامین بر مشارکت هر چه بیشتر در حل منازعات مطروحه ، اهتمام به کاهش جرایم سرقت و نزاع های فردی و جمعی از حضور ایشان در دادگستری استان تقدیر نمودند.

 دکتر توسلی زاده بر استفاده از ظرفیت مدیران ، ضابطان و  متنفذان جهت کاهش ورودی به دستگاه قضایی و  پیشگیری از وقوع جرم تأکید نمود.

فرماندار اسلام آباد غرب نیز ضمن آرزوی توفیق برای آقای دکتر توسلی زاده در منصب خطیر ریاست دستگاه قضایی استان با توشیح وضعیت شهرستان از ایشان برای حضور در جلسه حقوق شهروندی مدیران اسلام آباد غرب دعوت نموده و به تلاش همه جانبه برای رفع معضلات اقتصادی و بالتبع کاهش وقوع جرایم در شهرستان اشاره نمودند.

در خاتمه رییس دادگستری شهرستان اسلام آباد غرب ضمن تشکر از فرماندار گرامی، اعضای شورای تامین و امام جمعه محترم شهرستان از حمایت های مستمر این عزیزان و دلسوزی در رفع مشکلات شهرستان بویژه در مقوله مسکن مهر شهید نژاد رضایی ( شرف آباد) صمیمانه تقدیر نمود./اسلام آبادخبر

این خبر را به اشتراک بگذارید :