به گزارش کلهرنیوز ، مشکلات گازرسانی روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه و فرماندار اسلام آبادغرب به همراه جمعی از مسولان مورد بررسی قرار گرفت.

جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان در گفتگو با اسلام آبادخبر ، درخصوص نتیجه این بازدیدها به همراه مدیرعامل محترم گاز استان گفت:  در بازدید از پروژه های گازرسانی به روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب، در ابتدا از اجرای خط گازرسانی به روستاهای چغاجنگا علیا و سفلی در حوزه بخش حمیل بازدید به عمل امد و بر اجرای سریع این خط توسط پیمانکار تاکید گردید.پس از آن راهی روستاهای گراوند و کندهر شده و ضمن دیدار با جمعی از اهالی این روستاها مشکلات گاز آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در این بررسی مهمترین مشکل گازرسانی به خانواده هایی بود که اخیرا به طرح هادی روستاها الحاق شده و یا قبلا در جریان پروژه گازرسانی به روستا مورد گازرسانی قرار نگرفته وجا مانده بودند.

وی افزود: تصمیم بر این شد برای حل مشکل این خانوادهها در تمامی روستاهای دارای چنین مشکلی در اسرع وقت نسبت به استخدام پیمانکار مربوطه و پیمانسپاری انها اقدام شود. و مقرر گردید تا زمان برقراری گاز دهیاران این روستاها با تایید اداره گاز شهرستان از طریق ناحیه پخش فراورده های نفتی شهرستان بر اساس هماهنگی انجام شده اقدام به تامین نفت سفید مورد نیازشان اقدام نمایند.

حیدری بیان داشت: در ادامه این بازدید وارد روستای داربید منصوری مرکز دهستان منصوری و همچنین روستای کمر سوراخ از همین دهستان شده و از نزدیک وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه گاز رسانی به این دهستان مورد بازدید و رسیدگی قرار گرفت و بر شتاب و سرعت بخشیدن به این پروژه تاکید شد و پبمانکار مربوطه (جهاد نصر) بر فعالتر شدن جبهه کاری و افزایش تیمهای اجرایی قول مساعد  داد.

وی افزود: در بازگشت به شهر حمیل سالن ورزشی این شهر مورد بازدید قرارگرفت و با دستور جناب اقای شهبازی مدیرعامل محترم گاز ، گازرسانی به این مکان که تنها سالن ورزشی شهر حمیل است اجرایی و انجام خواهد گرفت.

فرماندار اسلام آبادغرب عنوان کرد: در بخش حمیل پروژه گاز رسانی به ۲۸ روستای آن با اعتبار ۷۲،۷۴۱،۱۲۲،۳۵۴ریال در حال اجراست واز پیشرفت قابل قبولی برخوردار است و در جریان این بازدید به پیمانکار این پروژه تاکید شد که در اجرای پروژه و بهره مندی هرچه زودتر مردم از مزایای گاز تسریع نماید.

وی ابراز داشت: پس از اتمام بازدید میدانی از پروژه گازرسانی به روستاهای بخش حمیل وارد بخش مرکزی شهرستان شده و عملیات گازرسانی به ۲۰ روستای این بخش و نیز بخش گواور شهرستان گیلانعرب در قالب یک پکیج با مبلغ اعتبار پیش بینی شده ۴۰،۹۷۹،۱۷۰،۳۲۲ ریال آغاز گردید و با تصمیم اتخاذ شده مقرر گردید پیمانکار پروژه برای سرعت بخشیدن به پروژه با سه تیم اجرایی در سه نقطه جبهه کاری پروژه فعالیتش را شروع کند تا با اتمام زودتر پروژه، اهالی روستاهای محور روارکوه ، تراب و جوزه انجیرک ، کسان ترازک و سایر روستاهای این مسیر تا انتها از نعمت گاز بهره مند شوند.

حیدری بیان کرد: در خلال این بازدید مقرر گردید روستاهای زیر ۲۰ خانوار که در مسیر پروژه های گازرسانی قرار دارند با مطالعه و طراحی فنی برای گازرسانی به پیمانکاران پروژههای بخش مرکزی و بخش حمیل واگذار شوند.

فرماندار شهرستان خاطرنشان ساخت: از ۱۶۸ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان تاکنون ۱۲۳روستای آن صاحب گاز شده اند./اسلام آبادخبر

تصاویر تکمیلی:

این خبر را به اشتراک بگذارید :