به گزارش کلهرنیوز  ، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا سرمایه بزرگ زندگی هر فردی است.

وی با گرامیداشت هفته بسیج افزود: رهبر انقلاب جمهوری اسلامی بارها فرمودند با تفکر، عمل و حرکت بسیجی جمهوری اسلامی ایران شکست‌ناپذیر خواهد بود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اکثر مردم کشور بسیجی هستند، تفکر بسیجی دارند و همه پای کار هستند و هر ایرانی یک بسیجی بالقوه‌ است.

آیت الله علما با اشاره به وقایع اخیر عراق نیز بیان داشت:  دشمنی اصلی در کشور عراق نیز با تفکر بسیجی و بسیجی‌های‌ این کشور است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل معتقد بود انقلاب اسلامی جلوه‌ای از نهضت بزرگ‌ پیامبر اکرم(ص) بود، عنوان کرد: سول خدا نیز ما را به استقامت نوید می‌دهد .

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ۲۴ آبان‌ماه روز بزرگداشت علامه طباطبایی ادامه داد: این شخصیت بزرگ در همه علوم مهارت داشت و شخصیتی بسیار والا و عالمی بی‌نظیر بود که شاید جای خالی ایشان به زودی پر نشود.

آیت الله علما ضمن گرامیداشت ولادت باسعادت پیامبر اکرم(ص) خاطر نشان کرد: حضرت محمد(ص) اسوه ای حسنه برای تمام جوامع بشری در همه اعصار است.

وی با قدردانی از اقدامات رئیس قوه قضاییه افزود: آیت الله رئیسی خطاب به قضات که «محکم بایستید، محکم استدلال کنید، محکم حکم بدهید و محکم اقدام کنید» که این اقدام بسیار ارزشمند است./مرصاد

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :