به گزارش کلهرنیوز ،  شب گذشته همزمان با هفته وحدت و در آستانه سالروز ولادت فرخنده رسول گرامی اسلام و سلاله پاکش، جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) اسلام آبادغرب برگزار گردید.

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان در این مراسم با برشمردن فضائل اخلاقی و انسانی پیامبر رحمت و مهربانی، گفت: دین مقدس اسلام بعنوان کامل کننده تمام ادیان و مکاتب الهی و پیامبر اسلام  بعنوان تکمیل کننده رسالت تمام پیامبران و قرآن عزیز بعنوان جامع ترین قانون اساسی الهی می باشد.

وی افزود: نسل جدید جوانان و نوجوانان به این حد از عقلانیت رسیده اند و بخوبی متوجه اوضاع جهان هستند کهدشمنان تمام تلاش شان این است دین اسلام را بعنوان  یک دین خشن و ناقض حقوق بشر معرفی کنند.

امام جمعه اسلام آبادغرب بیان داشت: امروز دین اسلام علی رغم تمام تبلیغات منفی در قلب اروپا، آمریکا و زندگی صنعتی غربی دارای طرفدار است و اسلام گرایی در حال پیشرفت است.

وی عنوان کرد: در حالیکه پیامبر اسلام بعنوان پیامبر رحمت و رأفت در دنیا شناخته شده و دین اسلام در حال گسترش است، دشمنان برای به انحراف کشاندن مردم در داخل کشور تبلیغات سلطنت طلبی و کورش پرستی و در خارج کشور به وسیله طالبان و داعش اسلام هراسی به راه می اندازند.

حجت الاسلام مهری تصریح کرد: اما این وعده الهی است از آن روزی که پیامبر در شبه جزیره عربستان به پیامبری رسید وعده داده شده که دین اسلام و کتاب آسمانی قران تمام گیتی را فرا خواهد گرفت.

در این آیین معنوی که با اهدای بیش از ۵۰ جایزه نقدی و غیرنقدی از سوی ادارات شهرستان همراه با برنامه های متنوع فرهنگی هنری در تالار شهرداری برگزار شد، کربلایی میلاد احمدیان از مداحان اهل بیت(ع) به مولودی خوانی پرداخت، استاد فرزاد حسینی با اجرای آواز “یا رسول الله” و اجرای گروه تواشیح و همخوانی رایحه الهدی با مجری گری جذاب امیرحسین جلیلیان حال و هوای مفرح و معنوی خاصی  به این برنامه بخشیده بود./اسلام آبادخبر

این خبر را به اشتراک بگذارید :