به گزارش کلهرنیوز ، پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه رییس اداره بهزیستی اسلام آباد غرب با حضور معاونین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در این آئین از زحمات ۵ ساله خانم فرشته اکبری در مدیریت این اداره قدردانی و آقای جلیل جلیلیان از کارکنان این اداره با حضور شهاب حسینی معاون پشیبانی، فتحی مدیرکل حراست و حیاتی مسئول بازرسی بهزیستی استان کرمانشاه معارفه شد.

شهاب حسینی معاون پشیبانی بهزیستی استان کرمانشاه با تشریح سیاست های کلی بهزیستی در حمایت از اقشار آسیب پذیر و مددجویان تحت حمایت، گفت: ما تمام  توان مان را گذاشته ایم تا باری از دوش این مردم برداریم.

وی با سفارش بر تکریم بیش از پیش ارباب رجوع بر حمایت دولت برای خدمت رسانی به ضعیف ترین اقشار جامعه هدف در بهزیستی تأکید نمود.

جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب ضمن تبریک هفته مقدس بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس و بسیجیان دلاور در همه صحنه ها، گفت: انشاءالله با مدیریت جهادی و تفکر بسیجی بتوانیم در مسیر خدمت به جامعه اسلامی موفق باشیم.

وی از خدمات سازمان بهزیستی در راستای توانمندسازی خانواده های معلول و نیازمند و حفظ جایگاه و تکریم این قشر خاص تقدیر و تشکر نمود و افزود: این اقشار هم نیاز به حمایت مادی و هم معنوی دارند.

حیدری گفت: نیاز است از ظرفیت خیرین و جامعه اسلامی در کنار حمایت های دولت در جهت اجرای خدمات و امورات مربوط به بهزیستی کمک گرفته شود و لازم است در راستای فرهنگ کمک به همنوعان و برنامه هایی نظیر گلریزان بیشتر کار شود تا مردم در این کارهای خیر پیشقدم شوند.

فرماندار شهرستان با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی در دومین شهرستان بزرگ استان کرمانشاه بر نگاه ویژه اداره کل بهزیستی استان به این شهرستان جهت خدمات رسانی مطلوب تأکید نمود./اسلام آبادخبر

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :