به گزارش کلهرنیوز ، محمد حسین محبی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: مسابقات کشتی جام تختی بیست و هشتم تا سی ام دی ماه به میزبانی کرمانشاه در سالن امام خمینی(ره) واقع در بلوار طاقبستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کرمانشاه سال گذشته نیز میزبان برگزاری مسابقات کشتی جام تختی بوده است، افزود: در برنامه ریزی های قبلی زمان برگزاری مسابقات کشتی جام تختی هجدهم تا بیستم دی ماه اعلام شده بود اما با توجه به تعطیلات در کشورهای خارجی و عدم حضور تیم های خارجی این تاریخ به اواخر دی ماه موکول شد.

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کشتی گیران حاضر در مسابقات جام تختی در ۱۰ وزن با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

محبی با بیان اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از شمار شرکت کنندگان حاضر در این مسابقات نداریم، گفت: تیم های خارجی نیز در مسابقات کشتی جام تختی حضور دارند و به زودی معرفی می شوند.

این مسئول گفت: تاکنون حضور چهار کشتی گیر کرمانشاهی به نام رضا افضلی، بهمن تیموری، ارشک محبی و شیروان محبی برای حضور در مسابقات مذکور قطعی شده است.

وی بیان داشت: هفته آینده نیز ۱۲ کشتی گیر کرمانشاهی در  مسابقات انتخابی حضور خواهند یافت و در صورت کسب رتبه های اول و دوم موفق به حضور در مسابقات جام تختی می شوند.

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه از برگزاری جلسات هماهنگی با مدیران استانی برای برگزاری مطلوب مسابقات کشتی جام تختی خبر داد و بیان کرد: آمادگی های لازم برای برگزاری این مسابقات در کرمانشاه وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها : ,,

این خبر را به اشتراک بگذارید :