به گزارش کلهرنیوز، ثبت‌نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری شهرستان‌های کرمانشاه، پاوه، اسلام‌آباد غرب، کنگاور، قصرشیرین و سنقر و کلیایی در حال انجام است.

فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در مورد آخرین آمار ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس یازدهم در شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: ۲۰ نفر  از روز گذشته در حوزه انتخابیه کرمانشاه ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه در مجموع تاکنون ۴۳ نفر از داوطلبان در ستاد انتخاباتی شهرستان کرمانشاه ثبت‌نام کرده‌اند گفت: ۹ نفر از داوطلبان خانم و ۳۴ نفر آنها آقا هستند و تاکنون از میان این ثبت‌نام شدگان دو نفر از نمایندگان ادوار حضور دارند.

پرویز ایده‌پور فرماندار پاوه با اشاره به اینکه تاکنون یک نفر از ثبت‌نام کنندگان در محل حوزه انتخابیه شهرستان خانم است گفت: در مجموع از روز گذشته تاکنون ۷ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان پاوه ثبت‌نام کرده‌اند.

خیرالله خزایی، فرماندار کنگاور با اشاره آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس یازدهم در شهرستان کنگاور گفت: روز گذشته سه نفر ثبت‌نام و امروز نیز از صبح تاکنون دو نفر ثبت‌نام کرده‌اند که همگی آنها آقا هستند.

مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین نیز با بیان اینکه تاکنون هیچکدام از ثبت‌نام کنندگان مستقر در ستاد انتخابات مستقر در شهرستان از داوطلبان خانم نبوده‌اند افزود: روز گذشته پنج نفر و امروز نیز دو نفر از داوطلبان آقا اقدام به ثبت‌نام کردند.

محمدناصر معصومی‌زاده، فرماندار سنقروکلیایی در مورد آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان عنوان کرد: روز گذشته پنج نفر ثبت‌نام کردند و امروز هم کسی در این حوزه انتخابیه ثبت‌نام نکرده است.

ثبت نام از داوطلبان از ساعت هشت صبح دهم آذرماه آغاز و تا ساعت ۱۸ روز شنبه شانزدهم آذرماه ادامه دارد./تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :