به گزارش کلهرنیوز، سعید طلوعی ، از پیاده‌ راه شدن پارکینگ شهرداری در آینده خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تمرکز پزشکان و رفت و آمد بسیار در این محدوده، در آینده پارکینگ شهرداری دیگر محلی برای پارکینگ خودرو نخواهد بود و آن را با احداث آب‌نما‌های زیبا و مبلمان شهری، سرویس‌های بهداشتی تبدیل به پیاده‌راه خواهیم کرد.

شهردار کرمانشاه با اشاره به تشکیل یک کمیسیون زیباسازی در شهرداری کرمانشاه  که متشکل از هیأت‌های علمی دانشگاه و مدیران شهری است عنوان کرد: بحث زیباسازی شهر اعم از رنگ‌آمیزی، کاشت درخت، نصب المان‌ها و غیره براساس نظر این کمیسیون به صورت تخصصی، علمی و با برنامه‌ای کاملا مشخص انجام می‌شود.

وی به تقاطع غیرهم‌سطح میدان امام خمینی (ره) اشاره کرد وبیان کرد: قسمت‌های شمال به جنوب، جنوب به شمال، غرب به شرق و شرق به غرب میدان امام خمینی (ره) تا ۴۵ روز دیگر راه می‌افتد، ضمن اینکه پایه‌های قسمت شرق به جنوب و غرب به شمال آن نیز زده شده است.

طلوعی با اشاره به مشکلات معابر شهری و وضعیت آسفالت خیابان‌ها خاطرنشان کرد: متاسفانه دست شهرداری در ماه‌هایی که باید کار عمرانی انجام میداد خالی بود و به همین علت ۲ ماه از فصل عمرانی کار تعطیل شد و با شروع دوباره کار به سرمای هوا برخورد کردیم و در نتیجه با سرمای زیر ۱۲ تا ۱۵ درجه سانتی‌گراد کار فعلا تعطیل شده است.

شهردار کرمانشاه  خاطرنشان کرد: طبق پیگیری‌ها و مکاتباتی که انجام شده قرار است وزارت کشور ۴۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت را در اختیار شهرداری قرار دهند، البته به مراحل پایانی پرداخت این اوراق رسیده‌ایم که با استفاده از این اوراق خیابان مدرس را از “سرکوچه لک‌ها” تا “چهاراه مدرس بی. آر. تی و پیاده‌راه خواهیم کرد.

شهردار کرمانشاه به وضعیت قطار شهری کرمانشاه اشاره کرد و گفت: چند ماهی است کار‌های خوبی در این راستا انجام می‌شود، اما، چون زیر زمین است برای شهروندان قابل روئیت نیست، اگر منابع مالی به موقع تامین شود، ۲ ایستگاه آن از میدان آزادی تا سرکارمندان تا ۲٫۵ سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد./تسنیم

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :