به گزارش کلهرنیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ؛ مهندس بازوند استاندار کرمانشاه ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی داوطلب ، برگزاری مراسم فوق را کار بسیار ارزشمندی عنوان کرد و افزود : از تلاشهای کلیه داوطلبان جمعیت هلال احمر در حوادث و بحران های اخیر تقدیر و تشکر میکنم .

وی گفت : داوطلبان جمعیت هلال احمر بدون هیچگونه چشم داشتی وارد میدان پر خطر حوادث می شوند و برای نجات جان حادثه دیدگان جان خود را به خطر می اندازند و جانفشانی می کنند و حضور داوطلبان در حوادث باعث دلگرمی و اعتماد مردم است .

وی خاطر نشان کرد : بزرگترین سرمایه جمعیت هلال احمر اعتماد مردم به این سازمان است و یکی از عوامل اعتماد سازی به این سازمان داوطلبان هستند که این بستر را فراهم می سازند .

مهندس بازوند در پایان افزود : در سیل اخیر با اعتمادی که مردم به جمعیت هلال احمر داشتند ، مبالغ قابل توجهی جهت مردم آسیب دیده به حساب این جمعیت واریز شد که این نشان از اعتماد مردم به جمعیت هلال احمر است.

امیر سرتیپ نوری عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور نیز ضمن تبریک سالروز جهانی داوطلب ، کار داوطلبی را کاری ارزشمند و مهم عنوان کرد و افزود : حفظ جایگاه و شان داوطلبان از اهمیت بسیار بالایی قرار دارد که باید مورد توجه قرار گیرد .

وی گفت : جمعیت هلال احمر یک سازمان بشردوستانه و به دور از سیاست است و وظیفه اصلی این سازمان کمک به حادثه دیدگان حوادث است .

عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور خاطر نشان کرد : داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در حوادث اخیر علمکرد قابل قبولی داشتند که از همه این بزرگواران تقدیر و تشکر میکنم .

دکتر معتمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز ضمن تقدیر و تشکر از خدمات کلیه داوطلبان هلال احمر در حوادث مختلف افزود : جمعیت هلال احمر استان با بهره گیری از اعضای داوطلب در زلزله آبان ۹۶ و سیل فروردین ماه ۹۸ استان بسیار کارآمد عمل کرده که این مهم مدیون تلاش های داوطلبان گرانقدر است . مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت : از نمونه اقدامات ارزشمند داوطلبان ، اعزام کاروان های سلامت به مناطق کم برخوردار و حادثه دیده است که بسیاری از پزشکان ، پرستاران و اعضای داوطلب در این برنامه ها مشارکت دارند که از همه این عزیزان تشکر میکنم .

در پایان از ۱۵ داوطلب فعال جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تقدیر و به رسم یادبود هدایایی اهداء شد .

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :