به گزارش کلهرنیوز، سیدقاسم جاسمی صبح امروز شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: کمیته برنامه ریزی جهت حل مشکلات است و باید تدبیری شود تا معضل ساماندهی آبشوران کرمانشاه که یکی از دغدغه هاست هرچه زودتر به اتمام برسد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: به این منظور باید اعتبارات لازم را تامین کنیم و همچنین رضایتمندی خانه هایی که در اطراف این رودخانه هستند را جلب کنیم تا پروژه را پیش ببریم.

وی به پیامک های اعتراضی مردم در برخی مناطق حاشیه ای کرمانشاه نسبت به عدم امکانات رفاهی و آموزشی اشاره ای داشت و تصریح کرد: طی این مدت که نماینده مردم هستم و از تمام نقاط مختلف سرکشی داشتم اکثر مسیرها محرومیت بیداد می کند و در برخی مناطق یک مجموعه ۵ هزار نفری حتی یک پارک کوچک ندارند.

جاسمی با تاکید بر لزوم بهره مندی مردم بخش بیلوار و سرفیروز آباد از مزایای مناطق جنگی، اظهار داشت: بخش بیلوار و سرفیزوز آباد جزیی از شهرستان کرمانشاه هستند و باید از مزایای طرح مناطق جنگی برخوردار شوند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: البته در این راستا اقدامات ثمربخشی برای بخش بیلوار در حال انجام است و همچنین برای بازنشستگان و نیروهای مسلح نیز رایزنی هایی انجام دادیم که بتوانند از مزایای مناطق جنگی استفاده کنند.

این نماینده مردم بیان داشت: مسیر کرمانشاه به قلعه نیز حدود ۴ کیلومتر زیرسازی شده است اما روکش آسفالت آنجا هنوز صورت نگرفته که لازم است تا این زیرسازی از بین نرفته هرچه زودتر تعیین تکلیف شود./مرصاد

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :