به گزارش کلهرنیوز،  به نقل از خبرگزاری پلیس، محمدرضا آمویی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای اطراف پاوه، ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: در بررسی های پلیس مشخص شد مردی ۵۶ ساله توسط یکی از آشنایان خود از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت سلاح شکاری برنو قرار گرفته و جان خود را از دست داده و فرد قاتل نیز متوای شده است.
آمویی تصریح کرد: ماموران انتظامی پاوه تحقیقات گسترده خود را برای دستگیری قاتل متواری آغاز و در کمتر از ۷۲ ساعت پس از وقوع قتل موفق به ردیابی وی در کوه ها و نقاط صعب العبور پاوه شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: پس از کشف محل اختفای قاتل فراری، ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی منسجم موفق به دستگیری این شخص و کشف یک قبضه سلاح و ۵۲ عدد فشنگ شدند.
وی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی های ابتدایی به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را از این کار اختلافات خانوادگی و پس از مشاجره لفظی با مقتول عنوان کرد.
آمویی در پایان با توصیه به شهروندان برای خویشتن داری در هنگام عصبانیت، از آمادگی مراکز مشاوره مستقر در معاونت اجتماعی کرمانشاه و کلانتری های سطح استان برای ارائه هرگونه خدمات مشاوره ای به عموم شهروندان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :