به گزارش کلهرنیوز ، مصلی کرمانشاه امروز شرمنده شد؛ شرمنده مردم داغداری که آمده بودند بعد از اقامه نماز در راهپیمایی انزجار از حرکت کور آمریکای جنایتکار در ترور ابرقهرمان ایران و جهان اسلام شرکت کنند و برخی مردم در خیابان نماز را اقامه کردند.

مادران شهدا انگار از نو فرزندانشان شهید شهید شده بود، بر سر و سینه می‌زدند و صدای شیون جانسوزشان عجیب دل آدم را ریش می‌کرد؛ مادری می‌گفت داغ زیاد دیده‌ام اما هیچکدام به اندازه شهادت حاج قاسم دلم را نسوزاند.

از همه سلیقه‌ای آمده بودند برای قدردانی از کسی که با مجاهدت‌هایش امنیت را نه تنها برای ایران بلکه برای منطقه به ارمغان آورده بود؛ آمده بودند تا گواهی دهند که شهادت والاترین پاداش برای مجاهدت‌هایش بود.

چهره‌های مردم پر از خشم بود؛ ابروهای گره خورده و بغض‌هایی که می‌ترکید با رجزخوانی سخنران مراسم که به دشمن دون بگویید از سرزمین شهید نوروزی‌ها، شهید نظری‌ها و… که پاسخ این جنایت کورش را با انتقامی سخت می‌دهیم.

کرمانشاهی‌ها امروز خودشان صاحب عزا بودند؛ عزای سردار رشید اسلام که در قلب‌های مسلمانان جهان به ویژه منطقه خاورمیانه جای ویژه‌ای دارد.

دستونشته‌های مردم نشان از آمادگی آنها برای شهادت می‌داد؛ «شهادت چند؟»، «کرامتنا الشهادة» و… این دستونشته‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن داشت.

مردم امروز به فرمان امام راحل فریادهایشان را محکم‌تر از همیشه با بغض و نفرت تمام بر سر آمریکا و ایادی اش زدند تا به آنهایی که دل در گرو غرب دارند و به سراب عده‌هایشان دل خوش کرده‌اند هشدار دهند که این خیال خام را از ذهنشان بیرون کنند.

کرمانشاهی‌ها بعد از نماز جمعه از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی با راهپیمایی باشکوهی برای سردار سپاه اسلام عزاداری کردند و انزجار خود را از این حرکت کور آمریکا، تروریست بزرگ اعلام کردند./مرصاد

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :