به گزارش کلهرنیوز ، گلزار شهدای کرمانشاه امروز میزبان سلیمانی‌ها بود؛ آنهایی که داغدار شهادت سیدالشهدای مقاومت و همرزمان شهیدش هستند و آمده بودند تا دوباره اعلام کنند راهش را ادامه می‌دهند.

امروز مردم با در دست داشتن عکس‌ها و پوسترهای سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با شعارهای ضداستکباری مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل انزجار خود را از اقدام ناجوانمردانه دشمنان نظام و انقلاب در ترور این سردار رشید اسلام نشان دادند.

انگار اشک‌های فراق سردار دلها تمامی ندارد که اینگونه چشم‌ها بارانی است؛ این غم بزرگ هنوز هم بر دلهای مردم سنگینی می‌کند.

 

مردم از ساعتها قبل از شروع مراسم به محل برگزاری برنامه آمده بودند، همه از هر قشری و با هر تفکر و عقیده‌ای برای ابراز ارادت به سردار بزرگ جبهه مقاومت آمده بود.

از پیرمردهای ۷۰ و ۸۰ ساله‌ای که هنوز برای دشمن به خونخواهی او رجزخوانی می‌کردند تا کودکانی که به الهام از اسطوره خود لباس رزم بر تن و قصد کرده بودند سربازان آینده جبهه مقاومت باشند.

 

همچنین شرکت کنندگان در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش حمایت خود را از عملیات موشکی کوبنده و قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه آمریکا اعلام کردند.

این آئین با حضور پرشور خانواده‌های شهدا، شهدای مدافع حرم، جانبازان، جمعی از مسئولان و مردم قدرشناس کرمانشاه برگزار شد و مردم با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این جنایت استکبار جهانی را محکوم کردند.

گفتنی است، روز گذشته نیز کرمانشاهی‌های غیور در حرکت‌های مردمی و خودجوش با راه انداختن کارناوال‌های رژه خودرویی و موتوری و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا از اقدام مقتدرانه سپاه حمایت کردند./مرصاد

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :