به گزارش کلهرنیوز و به نقل از دادگستری استان کرمانشاه، پرویز توسلی زاده اظهار داشت: پرونده اتهامی کارکنان شهرداری و اعضای سابق شورای شهر منتهی به صدور کیفر خواست شد.

وی افزود: در این پرونده ۷۶ جلدی که منتهی به صدور کیفر خواست ۱۲۰ صفحه‌ای شده است، ۹۷ نفر از اعضای سابق شورای شهر و کارکنان شهرداری به عنوان مرتشی و افرادی به عنوان آپارتمان ساز به عنوان راشی تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و پرونده آنها جهت رسیدگی به دادگاه کیفری کرمانشاه ارجاع شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بیان داشت: بر اساس تصمیم دادسرای کرمانشاه ۱۴ نفر از پرسنل شهرداری از شغل خود معلق شدند.

توسلی زاده با اشاره به چگونگی رفتار مجرمانه این افراد گفت نحوه انجام رفتارهای مجرمانه به این صورت بوده که در حوزه شهرداری و شورای شهر در موضوع کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، افرادی به عنوان واسطه از طریق ارتباط گیری با افراد آپارتمان ساز و با ارتباط و واسطه گری با پرسنل شهرداری و شورای شهر اقدام به اخذ وجوه و توزیع میان اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری کرده‌اند.

وی گفت: در مجموع قریب به ۷۰ میلیارد ریال و یک دستگاه خودروی سانتافه به عنوان رشوه رد و بدل شده است. البته عناوین مجرمانه دیگری مانند نگهداری سلاح، مشروبات الکلی، مواد مخدر و جعل سند رسمی و پولشویی نیز در این پرونده مطرح است.

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :