به گزارش کلهرنیوز ، اهم برنامه های دهه مبارک فجر توسط فرماندار اسلام آبادغرب تشریح شد.

به گزارش کار گروه رسانه و فضای مجازی دهه فجر جهانبخش حیدری با تبریک چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی گزارش مبسوطی از برنامه های این دهه را تشریح نمود.

فرماندار اسلام آبادغرب اظهار کرد: در آغاز برنامه های دهه فجر شهرستان روز ۱۲بهمن دیدار مسئولین با امام جمعه محترم،  رژه موتور سوران و همچنین زنگ انقلاب در محل تالار شهرداری با حضور بیش از ۴۰۰نفر از دانش آموزان را شاهد هستیم.

وی عنوان کرد: افتتاح چندین پروژه ازجمله مرمت و بهسازی معابر و افتتاح خدمات بهزیستی و تحویل چندین منزل مسکونی به مددجویان کمیته امداد و شرکت دربرنامه تلفیقی هنرمندان در مجتمع غدیر از دیگر برنامه های این دهه  خواهد بود.

حیدری افزود: شرکت در مراسم جشن انقلاب و افتتاح چندین پروژه از جمله افتتاح پروژه آبخیزداری در حومه  شمالی و شرکت در اولین همایش موسسات مردم نهاد با موضوع نقش موسسات مردم نهاد در رشد و پیشرفت جامعه ازدیگر  برنامه هاست.

وی در ادامه به افتتاح خانه بهداشت روستای چالاوبکر و اصلاح شبکه برق و افتتاح چندین طرح پروار بندی در روستاه ها از جمله ارکوازی اشاره و افزود: از دیگر طرح های قابل افتتاح میتوان به افتتاح ساختمان پزشکی قانونی و پروژه گازرسانی به دورترین نقاط روستایی و برگزاری چندین جشن با موضوع انقلاب در سطح شهرو روستا اشاره نمود.

جهانبخش حیدری همچنین شرکت تمامی مسئولین در غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا را از جمله برنامه های این دهه برشمرد و گفت: در این دهه شاهد برگزاری چندین نمایشگاه فرهنگی و هنری و نمایشگاه کتاب خواهیم بود و افتتاح روکش آسفالت در مراکز بخش مرکزی و حمیل از دیگر برنامه ها است.

فرماندار اسلام آبادغرب شرکت در مراسم یادبود سردار حاج قاسم سلیمانی و شرکت در نماز جمعه  را از دیگر  برنامه ها برشمرد و با دعوت از آحاد و اقشار مختلف مردم شهرستان جهت حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن ،افزود:  وظیفه همه ما شرکت گسترده در این مراسم خواهد بود.

حیدری در ادامه  تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور ایران به یک کشور قدرتمند و عزتمند و یک حکومت پویا مبتنی بر مردم سالاری و نفی سلطه تبدیل شده است و وظیفه ما صیانت از انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق اتحاد ملی و انسجام همگانی و با تاکید بر حفظ منافع و مصالح ملی امکان پذیر است که زمینه ساز نشاط و بالندگی کشور را فراهم خواهد کرد

فرماندار اسلام آباد غرب از تلاش اصحاب رسانه و کار گروه رسانه و فضای مجازی که با همدلی و وحدت سعی در بیان عملکرد مدیران تمامی دستگاهها را دارند تقدیر و تشکر کرد.

حیدری در پایان ریز پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر۹۸ را بالغ بر ۳۰میلیارد تومان اعلام نمود./اسلام آبادخبر

این خبر را به اشتراک بگذارید :