به گزارش کلهرنیوز ، کاندیداهای ورود به مجلس یازدهم این روزها برای جلب نظر افراد خاص و همراه کردن آنها از در تقسیم غنائم وارد شده‌اند!

بماند که برخی از آنها برای پر کردن سبد آرای خود دست به هر کاری می زنند، برخی با شام و ناهار دادن و نمک گیر کردن مردم و بعضی هم با باز کردن در انبارهای کالایشان رای جمع می کنند.

بعضی ها هم روستاهای دورافتاده و دهات هایی که در نقشه جغرافیا هم به زور می توان نامشان را پیدا کرد را هم به امید چند رای بیشتر گشته اند.

تقریبا اغلب این بزرگواران پای ثابت عزای درگذشتگان شهر هستند تا هم تسلی خاطری باشند برای بازماندگان و هم نشان دهند از مردمند!

وعده های رنگارنگ هم که تا دلتان بخواهد در این جلسات تبلیغاتی می دهند، برنامه های ایده آلی که به ضرث قاطع تا پایان دوره نمایندگی شان در صورت ورود به مجلس مسکوت می ماند و به بهانه های مختلف توجیه می شوند.

اینها به کنار برخی از این عزیزان کاندیدا پا را فراتر از حد نهاده و برای همراه کردن برخی از افراد خاص و جلب حمایت آنها به تقسیم پستهای استان روی آورده اند.

آنهایی که در جلساتشان مدافع سرسخت عدم دخالت نمايندگان مجلس در انتصابات هستند و آنرا فسادآور و دور از شان نماینده می دانند، اما در پشت پرده از این وعده ابایی ندارند و می کنند آنچه نباید و نشاید.

خلاصه کرسی های سبزرنگ مجلس چشم برخی ها را بد گرفته که برای تکیه بر آن چشم بر همه چیز بسته و با قدرت می تازند تا در این ماراتن از حریفانشان عقب نمانند، حتی اگر از لگدمال شدن منفعت مردم در این مسیر هم ابایی ندارند./مرصاد

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :