به گزارش کلهرنیوز به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه : دکتر فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت استان در مراسم افتتاح استودیو هلال کرمانشاه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت : استودیو هلال کرمانشاه میتواند واسطه‌ای موثر برای انعکاس فعالیت‌های جمعیت استان در بین مردم باشد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در این مراسم اظهار امیدواری کرد : انشالله افتتاح استودیو هلال کرمانشاه بتواند منشاء خدمات بسیار خوبی برای نمایش فعالیت‌های بشردوستانه در جامعه باشد .

وی با اشاره به اینکه هلال‌‌احمر ، جمعیتی بسیار ارزشمند و مردم نهاد است ، عنوان کرد: با توجه به اینکه جمعیت هلال‌احمر ماموریت‌های مهم ، حرفه‌ای و تخصصی قابل توجهی را در کشور بر عهده دارد ، لذا حفظ ارتباط آن با مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است و هر اندازه این نهاد به مردم نزدیکتر باشد ، خدمات بهتری را ارائه خواهد کرد .

دکتر فرزین معتمدی با توجه به ضرورت فعالیت استودیو هلال ، عنوان کرد : اطلاع رسانی فعالیت های جمعیت هلال احمر از طریق استودیو هلال و روابط عمومی ، جذب داوطلبان و علاقه مندان را نیز به دنبال خواهد داشت و امیدواریم همین امر سبب توسعه فعالیت‌های هلال‌احمر جهت دستیابی به جامعه‌ای ایمن و تاب‌آور باشد .

وی با اشاره به اینکه بخش مهمی از فعالیت‌های هلال‌احمر آموزش همگانی است ، اظهار کرد : بر اساس ظرفیت‌های جدید ایجاد شده در هلال‌احمر استان برای توسعه آموزش همگانی نیاز بود بستری برای ارائه مستمر آموزش‌های همگانی ایجاد شود که در این زمینه استودیو هلال نقش مهمی را ایفا خواهد کرد .

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در پایان از تلاش های مدیر روابط عمومی جمعیت استان در راه اندازی استودیو هلال تقدیر و تشکر کرد .

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :