به گزارش کلهرنیوز به نقل از روبط عمومی سازمان بسیج حوق دانان استان کرمانشاه،رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه  اظهار داشت: جامعه حقوقی استان کرمانشاه در کنار سایر اقشار با حضور در عرصه‌های جانفشانی مورد نیاز انقلاب اسلامی رزمندگان، جانبازان و ایثارگران بسیاری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدیه نموده است که نماد بارز ایثارگران حقوقدان، تقدیم ۵ شهید والامقام و گلگون کفن در استان شهید پرور کرمانشاه است.

 رسول بهرامی پور با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا که فضیلت آن کمتر از شهادت نیست اظهار داشت: عزت و اقتدار و امنیت کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدای عزیزمان است که همه وظیفه داریم در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده‌های معظم آنان گام برداریم.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه اظهار داشت به فضل پروردگار، اولین یادواره شهدای حقوقدان استان کرمانشاه در روز یکشنبه مورخ ۱۱/۲۷ / ۹۸  ساعت ۹ صبح در مجتمع خدمات رفاهی بعثت کرمانشاه برگزار می شود.

 رسول بهرامی پور در ادامه اظهار داشت: این رویداد فرهنگی حقوقی برای نخستین بار با حضور مسئولان کشوری و استانی و جامعه حقوقی استان اعم از قضات، وکلا، سردفتران و دفتریاران، اساتید حقوق، کارشناسان رسمی دادگستری، کارمندان حقوقی، نمایندگان حقوقی ادارات و نهادها، دانشجویان و فارغ التحصیلان حقوق اعم از برادران و خواهران با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان در ادامه گفت: در این یادواره که مسئولین قضایی کشور و استان و مدیران محترم استان و فرماندهان نظامی و انتظامی شرکت خواهند داشت،معاون محترم دادستان کل کشور و مسئول محترم بسیج قوه‌قضائیه جناب آقای دکتر عمرانی سخنرانی خواهند نمود و برنامه های متنوع فرهنگی در این یادواره اجرا خواهد شد.

رسول بهرامی پور شهدای ذیل را به عنوان شهدای شاخص سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه اعلام کرد که حضور خانواده معظم آنان زینت بخش مراسم ما خواهد بود.

شهید آیت الله جعفر بهاءالدین محمدی عراقی حاکم شرع  و حقوقدان انقلابی

قاضی و حقوقدان رزمنده شهید حجت الاسلام و المسلمین ذبیح الله کرمی، رئیس زندان دیزل آباد، حاکم شرع و عضو هیئت هفت نفره واگذاری زمین در غرب کشور، دادیار دادسرای کرمانشاه ،دادستان انقلاب اسلامی قم

حقوقدان بسیجی شهید غلامرضا گل آور ،حقوقدان بسیجی و طلبه انقلابی و دانشجوی دانشگاه علوم قضایی

قاضی انقلابی و حقوقدان بسیجی شهید سلیم قنبری، رئیس دادگستری شهرستان روانسر

حقوقدان بسیجی شهید محمد حسین علیخانی، کارشناس حقوقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

این خبر را به اشتراک بگذارید :