به گزارش کلهرنیوز ،سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر،  اظهار کرد : نامزدهای انتخاباتی در این چند روز باقی مانده به انتخابات قوانین و مقرارت تبلیغاتی را رعایت کنند.

وی با هشدار به نامزدهای انتخاباتی و هواداران گفت: راه اندازی کارناوال در ایام انتخابات ممنوع است و در صورت مشاهده کارناوال، سد معبر خودروها و توقف‌های غیر مجاز در حوالی ستادهای انتخاباتی و یا شعب اخذ رأی، خودرو های مربوطه توقیف و با آنها برخورد قانونی می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد: باتوجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، اخبار و مطالب مندرج در کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی توسط ادمین ها و هواداران کاندیداها، به هیچ وجه نباید موجبات تخریب اشخاص حقیقی و حقوقی و هتک حرمت و تشویش فضای شهرستان شود.

وی با هشدار به فعالین فضای مجازی و هواداران کاندیداها گفت: با هرگونه تخریب، بی اخلاقی و تشویش اذهان عمومی که موجب تفرقه افکنی، اختلافات قومی، قبیله ای و طایفه ای گردد، بشدت برخورد می گردد.

دادستانی اسلام آباد غرب همچنین به افرادی که با انتشار موضوعات واهی و محتواهایی درخصوص اعتقادات مذهبی دین اسلام و اقلیت های مذهبی، جو عمومی را متشنج می نمایند، هشدار داد که این اقدامات قابل اغماض نیست و دستورات لازم به پلیس فتا و پلیس اطلاعات و امنیت انتظامی شهرستان در راستای برخورد قانونی با این افراد صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اسلام آبادغرب همچنین با توصیه به مدیران کانال های انتخاباتی و رسانه‌های رسمی اظهار داشت:  از جناح بندی ها و دسته بندی های سیاسی و قبیله ای که برای سلامت جامعه مضر است، پرهیز کنند و از انتشار مطالب و تحلیل های بی اساس پرهیز شود و تا قبل از زمان اخذ رأی از روی حدس و گمان اعلام نکنند که چه کسی برنده انتخابات هست چرا که تعیین کننده مردم هستند و تأئید نهایی بعد از شمارش آراء خواهد بود.

وی تصریح کرد: انتخابات امری مهم و ضروری در کشور است و همه ما وظیفه داریم زمینه یک انتخابات سالم و باشکوه و زمینه حضور گسترده‌تر مردم را فراهم کنیم.

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :