به گزارش کلهرنیوز ،ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، ظهار داشت: تاکنون یک مورد مثبت ابتلاء به ویروس کرونا در کرمانشاه تائید شده که بیمار پس از بستری از بیمارستان ترخیص شده است.

وی افزود: علاوه بر فرد مبتلا خانواده وی نیز تحت بررسی قرار گرفتند اما خوشبختانه مورد مثبتی از اعضای خانواده وی مشاهده نشد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: هرگونه اخباری مبنی بر فوت بر اثر ویروس کرونا در کرمانشاه تکذیب می‌شود.

شکیبا با تاکید بر اینکه مردم نگران نباشند، گفت: مردم باید اخبار مربوطه را تنها از طریق دانشگاه علوم پزشکی پیگیری کنند.

وی عنوان کرد: کیت‌های تشخیص ویروس کرونا به دست دانشگاه علوم پزشکی رسیده و از فردا آزمایشات و نمونه گیری های مربوطه در سطح استان انجام خواهد شد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: توزیع ماسک در داروخانه‌ها ممنوع نشده و هنوز محموله‌ای از سوی معاونت غذا و دارو یا وزارت خانه برای توزیع میان مردم در اختیار معاونت امور بهداشتی قرار نگرفته است.

این مسئول افزود: معاونت غذا و دارو در تلاش است ماسک را به تعداد کافی در اختیار معاونت امور بهداشتی قرار دهد تا نسبت به توزیع آن اقدام شود و این امر حداکثر تا هفته آینده محقق خواهد شد.

شکیبا بیان داشت: بیماران دارای بیماری‌های زمینه‌ای یا در معرض خطر باید ماسک را از بخش خصوصی خریداری کنند زیرا در حال حاضر ماسکی در اختیار معاونت امور بهداشتی قرار نگرفته است.

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :