به گزارش کلهرنیوز ،رسول بهرامی‌پور اظهار داشت: به‌دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم طرح آموزش همگانی حقوق و هر مسجد یک حقوق‌دان در استان کرمانشاه تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت مرکز مشاوره حقوقی شهید سلیم قنبری در مسجد جامع کرمانشاه تا اطلاع ثانوی تعطیل است عنوان کرد: بدیهی است اطلاعیه آغاز فعالیت طرح مذکور متعاقبا به اطلاع مردم استان کرمانشاه خواهد رسید.

وی با اشاره به شرایط پیش آمده ناشی از ویروس کرونا عنوان کرد: کسانی که با سوءاستفاده از این شرایط با سلامت مردم بازی می‌کنند و به‌دنبال منافع خویش وکسب نامشروع ثروت هستند، افرادی هستند که حتی الفبای کرامت انسانی را درک نمی‌کنند.

بهرامی‌پور افزود: از این رو ضروری است تعزیرات حکومتی و دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم با آنها برخورد قاطع و انقلابی داشته باشند.

وی با تقدیر از ورود خوب اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در ضبط اقلام بهداشتی احتکار شده مورد نیاز مردم در این شرایط به وجود آمده ابراز امیدواری کرد که این اقدامات بهصورت جدی استمرار داشته باشد و همه دستگاه‌های مرتبط و ضابطان دادگستری به وظایف قانونی خود در برخورد با احتکار کنندگان به شایستگی عمل کنند.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان گفت: به نمایندگی از خیل عظیم حقوق‌دانان بسیجی و انقلابی از تعزیرات حکومتی و دادستان و سایر مراجع ذی‌صلاح خواهان برخورد شدید با احتکارکنندگان لوازم بهداشتی و اعمال اشد مجازات برای کسانی که کرامت انسانی را زیر سوال می‌برند و دست به احتکار اقلام مورد نیاز مردم می‌زنند هستیم.

وی آمادگی سازمان بسیج حقوق‌دانان استان را برای هرگونه همکاری لازم با دستگاه‌های ذی‌ربط در این رابطه اعلام کرد./تسنیم

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :