به گزارش کلهرنیوز ، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران کلانتری ۲۲ بهمن پس از دریافت گزارشی در خصوص اینکه ۲ نفر با یک دستگاه پژو ۲۰۶ اقدام به حمل و توزیع خارج شبکه مواد ضدعفونی کننده می‌کنند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در همین راستا مأموران کلانتری با تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی این افراد شده و پس از بازجویی‌های انجام شده موفق به شناسایی انبار احتکار مواد ضدعفونی کننده و وسایل بهداشتی واقع در شهرک فرهنگیان فاز یک شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی از انبار مورد نظر که نمایندگان دستگاه قضائی، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی نیز حضور داشتند، ۹۷۲ بطری الکل طبی و یک هزار جفت دستکش یک بار مصرف احتکار شده کشف شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ارزش محموله‌های کشف شده احتکاری طبق نظر کارشناسان به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به دستگیری ۴ نفر در این رابطه، افزود: صاحب انبار مذکور برای جلوگیری از بازرسی مأموران پلیس، به آنها پیشنهاد رشوه ۲۰۰ میلیون ریالی را مطرح کرد اما همکاران پاکدست ما با رد این پیشنهاد به وظیفه قانونی خود عمل کردند.

سردار جاویدان در ادامه از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور که به استان کرمانشاه نیز رسیده است، گفت: پلیس قاطعانه با افراد محتکر و یا آنهایی که اقدام به تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده تقلبی می‌زنند قاطعانه برخورد می‌کند.

این مقام انتظامی گفت: در این مقطع زمانی که همه باید متحد و هم صدا برای مقابله با این بیماری بجنگیم متأسفانه عده‌ای هستند که تنها به منافع شخصی خود فکر کرده و دست به اقدامات نابجایی می‌زنند اما این افراد بدانند از اقتدار پلیس در امان نخواهند ماند.

سردار جاویدان در پایان و با تاکید بر اینکه برخورد پلیس و دستگاه قضائی با چنین افراد سودجویی مقتدرانه برخورد می‌کنند از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از احتکار یا توزیع لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده‌های تقلبی موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند./پایگاه خبری پلیس

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :