به گزارش کلهرنیوز ، سردار بهمن ریحانی در بازدید استاندار کرمانشاه از ادوات لشکر عملیاتی ۲۹ سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان برای مبارزه با ویروس کرونا ضمن تقدیر از استاندار کرمانشاه که در بحث مقابله با بحران‌هایی که برای استان پیش آمده است پرتلاش حضور پیدا می‌کند، اظهار داشت: سپاه در کنار دولت در خصوص پدیده ویروس کرونا همه تجهیزات و اقدامات و آمادگی‌های خود را به کار گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: تمام مراکز سپاه، بیمارستان‌های سپاه و مرکز بهداری غرب آمادگی لازم برای پذیرش بیماران را دارد و اقدامات لازم جهت رفع این بحران انجام شده است.

وی از اقدامات بسیج جامعه پزشکی جهت مقابله با ویروس کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: بر این اساس تیم‌های پزشکی به روستاها و نقاطی که احتمال آلودگی به این ویروس وجود دارد اعزام‌شده اند.

سردار ریحانی ادامه داد: یکی از کارهایی که در جلسه به آن توصیه شد رفع آلودگی از مکان‌های عمومی، شهرها و مراکز عبور و مرور مردم بود که به حمد خدا امروز شاهد فعالیت بخشی از یگانهای جنگ نوین سپاه با حضور لشکر عملیاتی ۲۹ سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان ، تیپ انصار الرسول و بهداری غرب جهت رفع آلودگی هستیم.

وی ادامه داد: طی یک برنامه ریزی منسجم هر روز بخشی از شهر را جهت برطرف شدن آلودگی ضدعفونی می‌کنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: این کار علاوه بر اینکه برای رفع آلودگی اثر بسیاری دارد یک عملیات روانی و امیدواری برای مردم به دنبال دارد و مردم احساس می‌کنند سپاه و نظام جهت رفع مشکلات همواره در کنارشان هستند./مرصاد

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :