به گزارش کلهرنیوز، احسان باقرخانی ، با اشاره به اینکه برای تنظیم بازار کالاهای اساسی، تأمین، ذخیره‌سازی و توزیع میوه شب عید برنامه‌ریزی شده است اظهار داشت: نگرانی در زمینه تأمین و توزیع کالا وجود ندارد.

باقرخانی با بیان اینکه پنج قلم کالا شامل برنج، شکر، روغن، گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد تأمین و ذخیره شده است گفت: طی هفته‌های آینده نسبت به توزیع این اقلام از طریق شبکه‌های تعریف شده اقدام می‌شود.

معاون سازمان صمت استان کرمانشاه افزود: این شبکه‌ها به طور عمده از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ انجام می‌شود و بخشی نیز از طریق تعاونی‌های مصرف کارمندی، کارگری، نظامی و انتظامی و بخشی در قالب شبکه‌های منتخب  صنفی توزیع می‌شود.

باقرخانی بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار بود بخش عمده‌ای از این اقلام در نمایشگاه فروش بهاره عرضه شود اما با توجه به تأکیدات جهت جلوگیری از شیوع کرونا این نمایشگاه در مرکز و شهرستان‌های استان برپا نمی‌شود.

وی افزود: نحوه توزیع تمامی اقلام اساسی و مایحتاج مردم هر روز مورد رصد قرار می‌گیرد و براساس اطلاعات موجود در سامانه ذخایر و انبارهای استان از کالا در است و مردم دغدغه خرید نداشته باشند.

باقرخانی با اشاره به اینکه توزیع گسترده برنج آغاز شده و توزیع روغن با ۱۰ درصد زیر قیمت و شکر نیز به زودی آغاز می‌شود گفت: گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلو ۴۰ هزار تومان و مرغ منجمد نیز توزیع می‌شود./تسنیم

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :