به گزارش کلهرنیوز ، هوشنگ بازوند امروز شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمانشاه اظهار داشت: ممکن است در آینده‌ای نزدیک با پیک بیماری کرونا مواجه شویم، لذا در صورتی که دانشگاه علوم‌پزشکی تقاضای هرگونه کمکی در این خصوص داشت تمام دستگاه‌ها موظف هستند امکانات لازم را در اختیار آنها قرار دهند.

استاندار کرمانشاه افزود: در این شرایط تمام دستگاه‌ها باید به عنوان نیروی پشتیبان از دانشگاه علوم‌پزشکی حمایت کنند.

وی گفت: تمام دهیاری ها در روستاها متولی پدافند غیرعامل روستا هستند، لذا معاون عمرانی هرگونه دستورالعملی در این خصوص ضروری است تهیه کرده و در اختیار آنها قرار دهد و بخشداران نیز بر این کار نظارت کافی داشته باشند.

بازوند خاطرنشان کرد: با توجهدبه اینکه اعلام کردیم امسال امکان پذیرایی از مهمان نوروزی در استان وجود ندارد، لذا آموزش و پرورش هیچ گونه مکانی شامل مدرسه و یا خانه معلم به این منظور مهیا نخواهد کرد.

مدیر ارشد استان بر رصد مهمانسراهای دولتی در این ایام جهت عدم حضور مهمانان نوروزی تاکید کرد و گفت: مهمانسراهای دولتی در این ایام باید تعطیل باشند و پذیرش هیچ گونه مهمان خارج از استان را نداشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها هیچ گونه کمپی را برای مسافران در پارک‌ها برپا نخواهند کرد، بیان داشت: همچنین شهرداری موظف است جهت جلوگیری از انتشار ویروس روزی ۲ بار زباله‌ها را از سطح شهر جمع آوری کنند.

استاندار کرمانشاه از فعالیت هتل‌ها در این ایام خبر داد و گفت: البته موضوع داشتن‌ نقاهتگاه به سپاه استان‌ محول شده و اگر به جمع بندی رسیدند که از ظرفیت هتل برای این منظور استفاده کنند می‌توانند این کار را انجام دهند./مرصاد

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :