به گزارش کلهرنیوز،ابراهیم شکیبا در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهد هر روز تعداد مبتلایان به ویروس کرونا رو به افزایش است و اگر مردم رعایت نکنند در روزهای آینده مانند استان‌هایی که وضعیت نامطلوبی دارند، خواهیم شد.

وی افزود: در حالی که تنها راه مقابله با ویروس کرونا رعایت بهداشت و پرهیز از حضور در اجتماعات است اما در خیابان‌ها شاهد ازدحام مردم هستیم.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: عمده مردم استان این نکات را رعایت می‌کنند اما تعداد اندکی با وجود تذکرات توجه جدی ندارند در حالی که انتظار می‌رود مردم در روزهای پایانی سال در منزل بمانند.

شکیبا گفت: استان‌هایی که اکنون شرایط جدی دارند و دچار مشکل شدند، وضعیت آنها در هفته‌های قبل عادی بود، استان کرمانشاه هم چند هفته عقب تر از استان‌های با شیوع بیشتر قرار دارد بنابراین اگر مردم رعایت نکنند در هفته‌های آینده دچار مشکلات جدی خواهیم شد به گونه‌ای که تعداد تختهای بیمارستانی پاسخگو نخواهد بود.

این مسئول عنوان کرد: انتظار می‌رود مردم با رعایت بهداشت فردی و ماندن در منزل سبب شوند که استان در این وضعیت مطلوب فعلی باقی بماند و از تجمع برای خریدهای عید، دید و بازدید و تشکیل اجتماعات در مراسم جمعه آخر سال بپرهیزند.

وی خاطر نشان کرد: اگر به منزل دیگران برویم با خود بیماری به همراه خواهیم برد بنابراین به طور جدی از دید و بازدید باید پرهیز شود.

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :