به گزارش کلهرنیوز ، ابراهیم شکیبا اظهار داشت: ۱۵ مرکز خدمات جامع سلامت در استان کرمانشاه به منظور خدمات رسانی به افراد دارای علائم ابتلا به بیماری کرونا خدمت رسانی می‌کنند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: بر همین مبنا ۱۲ مرکز در سطح شهرستان‌ها و سه مرکز در شهرستان کرمانشاه از ساعت هشت صبح تا ۲۴ به منظور انجام ارزیابی سلامت مردم فعالیت می‌کنند.

شکیبا تصریح کرد: در سطح شهرستان کرمانشاه سه مرکز شهری ثامن الائمه در شهرک مسکن، مرکز شهری امام خمینی (ره) در شهرک امام خمینی و مرکز شهری جعفرآباد در شهرک جعفرآباد تا ساعت ۲۴ خدمات رسانی خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه بیمارستان مرجع در شهرستان کرمانشاه بیمارستان گلستان است، ادامه داد: این مراکز خدمات جامع سلامت در مناطق پرتراکم از نظر جمعیت در نظر گرفته شده است تا دسترسی آحاد مختلف مردم برای اطلاع از وضعیت سلامتشان تسهیل شود.

وی عنوان کرد: افراد با علائم مشکوک به کرونا می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند تا در صورت نیاز به بیمارستان ارجاع داده شوند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مراکز خدمات جامع سلامت برای انجام ارزیابی سلامت افراد مشکوک به کرونا در شهرستانهای اسلام آبادغرب، پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود، دالاهو، روانسر، سرپل ذهاب، سنقر، صحنه، کنگاور، گیلانغرب، هرسین و کرمانشاه فعال هستند.

تصاویر

منبع:شبکه اطلاع رسانی مرصاد

این خبر را به اشتراک بگذارید :