به گزارش کلهرنیوز ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: این تصمیم به خاطر پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی افراد اتخاذ و اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: روزهای پنجشنبه و جمعه علاوه بر ممانعت از ورود انواع خودرو و وسایل نقلیه از حضور اشخاص نیز به آرامستان های سطح استان جلوگیری به عمل می‌آید.

سردار جاویدان تصریح کرد: هفته گذشته و در جمعه غریبان نیز این طرح اجرا و خوشبختانه آحاد مختلف مردم با مسئولان و خصوصاً پلیس همکاری خوبی داشتند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: همکاری خوب مردم با پلیس بیانگر اهتمامی است که آنها برای حفظ سلامتی خود و جامعه دارند و انتظار می‌رود همان رفتار را نیز در پنجشنبه پیش رو شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر که در حال گذراندن پیک بیماری کرونا هستیم می‌طلبد همه اقشار جامعه مصمم‌تر از گذشته به مقابله با این ویروس پرداخته و بهترین روش مقابله نیز در منزل ماندن و پرهیز از حضور در تجمعات عمومی است.

سردار جاویدان گفت: شکست دادن کرونا نیازمند عزم ملی است و اگر هرکسی به وظیفه خود در قبال این بیماری عمل کند قطعاً به زودی شاهد شکست آن خواهیم بود.

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :