به گزارش کلهرنیوز ، هوشنگ بازوند امروز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، سال ۹۸ را سالی پرتلاطم و پرحادثه برای کشور و استان ارزیابی کرد و اظهار داشت: در روزهای پایانی این سال با بحران بیماری کرونا مواجه هستیم که برای خروج از این وضعیت باید به توصیه‌های پزشکی توجه داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه افزود: در این شرایط تنها راه مبارزه با ویروس کرونا گوش فرا دادن به اطلاعات تخصصی و توصیه‌های پزشکی است تا بتوانیم زنجیره انتقال ویروس را قطع کنیم.

وی وضعیت مقابله با ویروس کرونا را در استان کرمانشاه تا این لحظه خوب ارزیابی کرد و گفت: البته این وضعیت راضی کننده نیست و اگر مردم رعایت نکنند در ایام تعطیلات نوروز با مشکل مواجه می‌شویم.

بازوند بیان داشت: علی رغم‌اینکه اعلام کردیم که استان کرمانشاه برای مهمانان نوروزی هیچ مکانی را آماده ندارد اما عده‌ای شاید بخواهند با این انگیزه که در پارک‌ها چادر برپا کنند به استان سفر کنند که اینجا اعلام‌می کنم با افرادی که بخواهند در پارک‌ها چادر دایر کنند برخورد خواهد شد.

مدیر ارشد استان وضعیت ورودی شهرهای استان را نامناسب اعلام کرد و گفت: بالای ۹۰ درصد ورودی‌ها افرادی هستند که قصد دیدوبازدید از اقوام را دارند اگرچه یکی از صفات مردم استان مهمان نوازی است اما تقاضا داریم که تا بهبود وضعیت از پذیرش مهمان و مهمانی رفتن خودداری کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که سال ۹۹ سالی پر از نشاط و شادابی برای مردم استان باشد و بیان داشت: اما باید همه متعهد شویم که در ابتدای این سال همه در خانه بمانیم.

استاندار کرمانشاه از اعلام آمادگی برای پیشرفت و توسعه استان در دوران پساکرونا کرد و ادامه داد: این بیماری خسارت‌های فراوانی را در مباحث مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و … وارد کرده است که پس از شکست بیماری باید با برنامه ریزی منسجم موانع و مشکلاتی را که ایجاد کرده برطرف کنیم.

وی نقش سیستم قضائی را در این راستا بسیار مؤثر دانست و گفت: باید سیستم قضائی جهت این مهم برنامه ریزی داشته باشد.

بازوند در ادامه از زحمات بی دریغ دادستان پیشین کرمانشاه قدردانی کرد و انتصاب شهرام کرمی را در سمت دادستان عمومی تبریک گفت./مرصاد

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :