به گزارش کلهرنیوز ، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ جمال سلمانی اظهار داشت: در پی اطلاع مأموران انتظامی استان مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز در حوالی شهر کرمانشاه، سریعاً اکیپی از مأموران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل و انجام کار تحقیقات متوجه شدند که سرنشینان یک دستگاه تویوتا پرادو با نشان دادن تابلو ایست و متوقف کردن خودرو تویوتا لندکروز و تهدید راننده با سلاح، خودرو وی را سرقت کرده اند.

جانشی: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری منابع و مخبرین خود موفق به شناسایی سارقان شدند.

سرهنگ سلمانی بیان داشت: با شناسایی محل اختفای سارقان در یک علمیات ضربتی و غافلگیرانه، یکی از سارقین در کرمانشاه دستگیر و در بازرسی از منزل وی، خودرو سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری دیگر سارق در شهر کرمانشاه، تصریح کرد: خودرویی که سارقین از آن برای سرقت استفاده کرده بودند، کشف و با استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد که این خودرو در یک سرقت مسلحانه در شهر تبریز به سرقت رفته است.

وی با بیان اینکه سارقین جهت بررسی‌های تخصصی و فنی در اختیار پلیس آگاهی هستند، گفت: بنا به نظر کار کارشناسان ارزش این دو خودرو ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :