به گزارش کلهرنیوز، رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی و درمان با حضور استاندار کرمانشاه، سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران و سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) در مرکز بهداری غرب سپاه پاسداران در کرمانشاه آغاز شد.

این عملیات به شکل همزمان در استان‌های غرب کشور برگزار می‌شود.

سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌ها در کنار مردم حضور داشته است

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در آیین آغاز رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی و درمان که با حضور سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران و سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم در مرکز بهداری غرب سپاه پاسداران برگزار شد اظهار داشت: سپاه پاسداران یک نیروی بسیار توانمند، انقلابی و برخواسته از جامعه است و در تمامی عرصه‌ها در کنار مردم حضور داشته است.

وی افزود: سپاه پاسداران در ایام زلزله و سیل به شکل گسترده و با بسیج تمامی امکانات به یاری مردم آسیب دیده شتافت و امروز هم که این بحران کرونا اتفاق افتاده باز فداکارانه در کنار مردم ایستاده است و برای حفظ سلامت مردم تلاش می‌کند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی و درمان یک کار بزرگ در راستای مقابله با ویروس کرونا است که توسط قرارگاه نجف سپاه پاسداران انجام می شود و جای تقدیر بسیار دارد.

بازوند خاطرنشان کرد: مردم در این ایام با دیدن تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های نیروهای سپاه پاسداران، کاملا امیدوار به مهار هرچه سریعتر این بحران شده‌اند و با اطمینان خاطر و آرامش و انگیزه بیشتر در خانه‌ها می‌مانند.

وی گفت: بهترین اقدام برای کنترل این بحران ماندن در خانه‌ها است. خواهش می کنیم مردم همچنان در خانه‌ها بمانند و به مهار این بحران کمک کنند.

/منبع:تسنیم

این خبر را به اشتراک بگذارید :