به گزارش کلهرنیوز، دکتر صید محمد قاسمی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو با اسلام آباد خبر،  اظهار کرد: در راستای حفظ سلامت مردم با حکم دادستانی همه قصابی های غیرمجاز در روستاهای تجر کرم پناه آباد،  برف آباد علیا و شهر حمیل به تعداد ۶۵ واحد و واحدهای غیر بهداشتی فروش مرغ زنده شهر اسلام آباد غرب و بخش حمیل به تعداد ۱۱۴ واحد توسط اداره دامپزشکی با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی و سایر ادارات عضو ستاد پیشگیری و مبارزه با کرنا و آنفولانزای فوق حاد پرندگان پلمب گردیده‌اند.

وی افزود:  اداره دامپزشکی در طول شبانه روز و حتی در ایام تعطیل نظارت و بازرسی مستمر از این مراکز بعمل آورده و با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

دکتر قاسمی عنوان کرد: شهروندان در راستای سلامت خود هر گونه کشتار غیر مجاز مرغ زنده و دام را با شماره تلفن ۴۵۲۲۳۳۸۸ اداره دامپزشکی اسلام اباد غرب و یا شماره تماس ۱۵۱۲ یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما گفت: در راستای اهمیت سلامت مردم کشتار روزانه مرغ گرم در کشتارگاه مرغ پرطلایی تحت نظارت بهداشتی با حضور  مداوم یک کارشناس دامپزشکی و یک نفر نماینده بهداشت محیط از شبکه بهداشت بر کشتارگاه به طور مستمر نظارت دارند.

 رئیس اداره دامپزشکی اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بازدید‌ شبانه‌ از انبارهای‌ توزیع‌ مرغ‌‌ شهرستان و سطح شهر اسلام آبادغرب بعمل آمده و برخی از مراکز عرضه مرغ زنده که بصورت غیرقانونی رفع پلمب نموده بودند، مرغ های آنها ضبط و به کشتار گاه فرستاده شد و مجدد این مراکز توسط دامپزشکی و نیروی انتظامی جوش و پلمپ گردید.

تصاویر تکمیلی:

این خبر را به اشتراک بگذارید :