به گزارش کلهرنیوز، با حضورمعاون عملیاتی قرارگاه منطقه ای نجف سپاه در غرب کشور و مسئولین شهرستان رزمایش دفاع بیولوژیکی و پاکسازی محیطی سطح شهر اسلام آباد غرب برعلیه ویروس کرونا توسط قرارگاه عملیاتی نجف نیروی زمینی سپاه  با همکاری نیروهای سپاه و گردان امام حسین(ع) شهرستان برگزار شد.

سردار سلیمانی معاون عملیاتی قرارگاه منطقه ای نجف سپاه در غرب کشور در این رابطه اظهار کرد:  رزمایش دفاع بیولوژیک سراسری نیروی زمینی سپاه که از پنجم فروردین ماه شروع شد و قرارگاه منطقه ای نجف با بکارگیری یگان‌های تحت امر از همان روز رزمایش را آغاز نمود ابتدا در مراکز استان و شهرهای شرق استان و استان‌های همدان و ایلام اقداماتی را در این راستا انجام داد و امروز هم در خدمت مردم عزیز و بزرگوار شهرستان اسلام آبادغرب هستیم.
سردار سلیمانی هدف اصلی از ایجاد این رزمایش را اینچنین عنوان کرد: خوداین رزمایش  که شروع شده هدف اصلی آن مقابله گسترده با استفاده از تجهیزات با کارایی بالا که نیروی زمینی سپاه در اختیار دارد برای مقابله با این نوع تهدیدی که امروز با آن مواجه هستیم.

 وی گفت :با به کارگیری تجهیزات انشالله بتوانیم به سلامتی مردم کمک کنیم که  امنیت و سلامتی مردم برای سبز پوشان سپاه و برای همه مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است لذا با توجه به این جایگاه همه ما وظیفه داریم هر آنچه ما مقدورات در اختیار داریم را به کار گیری کنیم تا انشالله بتوانیم در مقابل با تهدید جدیدی که همه کشور را فرا گرفته اثر گذار باشیم.

 حجت الاسلام شمس الله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از رزمایش بیولوژیکی  سپاه در شهرستان اسلام آباد غرب بازدید میدانی بعمل آورد، همچنین فرمانده تیپ انصارالرسول  و سرهنگ باوند پور فرمانده سپاه اسلام آباد غرب به صورت مستقیم بر اجرای این رزمایش نظارت داشتند.

گفتنی ست؛ حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان، حیدری فرماندار شهرستان، مهندس حمیدی تبار شهردار اسلام آبادغرب و دکتر نادری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور در آیین آغاز رزمایش در پشتیبانی از عوامل عملیاتی سپاه نقش ویژه ای ایفا نمودند./اسلام آبادخبر

#همه_باهم_علیه_کرونا
#جهادگران_سلامت_کرمانشاه
#ایران_قوی

این خبر را به اشتراک بگذارید :