به گزارش کلهرنیوز، حسن عزیزی اظهار داشت: با توجه به فراگیری ویروس کرونا در استان اداره کار سامانه‌های برای افرادی که شغل خود را به صورت موقت از دست داده‌اند طراحی کرده تا با ثبت‌نام مقرری بیمه بیکاری خود را دریافت کنند.

مدیرکل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه عنوان کرد: تاکنون ۳۷۰۳ نفر در سامانه برای دریافت مقرری بیمه بیکاری ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: خارج از تشریفات مرسوم اداری به صورت متمرکز در وزارت کار و سازمان تأمین اجتماعی پالایش می‌شوند و به افراد واجد شرایط از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود و در نخستین فرصت ممکن مقرری به آن‌ها پرداخت می‌شود.

عزیزی گفت: سامانه دیگری با عنوان روابط کار به منظور اختلافات کارگری و کارفرمایی پیش‌بینی شده است که کارگران و کارفرمایان با حضور در دفاتر پیشخوان می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند.

وی افزود: سامانه آموزشی برای عموم شهروندان و تعاون‌گران طراحی شده که می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزش رایگان مجازی ببینند و در صورت تمایل می‌توانند به صورت برخط در آزمون شرکت و گواهینامه آموزشی را دریافت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه عنوان کرد: تمامی ابلاغ اوراق و تعیین وقت مربوط به کار از طریق سامانه مربوط به کار انجام می‌شود./تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :